ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61501
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۲۶
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
دمشق: سرپوش نهادن غرب به ویژه آمریکا بر جنایات اسرائیل هیچ کمکی به امنیت و ثبات منطقه نمی کند

دمشق: سرپوش نهادن غرب به ویژه آمریکا بر جنایات اسرائیل هیچ کمکی به امنیت و ثبات منطقه نمی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت، محکومیت حملات جدید رژیم صهیونیستی به یک کارخانه مس در استان حمص را خواستار شد. وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که جنگنده های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت، محکومیت حملات جدید رژیم صهیونیستی به یک کارخانه مس در استان حمص را خواستار شد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که جنگنده های اسرائیلی در ساعت 21:25 شامگاه چهارشنبه 2/11/2017 (برابر با 10 آبان 1396) با چهار موشک که از حریم هوایی لبنان شلیک کردند، این کارخانه را هدف قرار دادند.

دمشق تأکید کرد که تداوم تجاوزات اسرائیل به خاک سوریه در واکنش به پیروزیهای بزرگ ارتش سوریه در برابر مزدوران این رژیم یعنی داعش و جبهه النصره است؛ به گونه ای که این تجاوزات به رفتار هدفمند مقامات اشغالگر بدل شده و هدف از آن حمایت از تروریستهای جبهه النصره و داعش و بالا بردن روحیه از دست رفته آنان است.

خبرگزاری سانا به نقل وزارت خارجه سوریه گزارش داد که این تجاوز همزامان باصدمین سالگرد وعده (بیانیه) شوم «بالفور» صورت گرفت تا بار دیگر بر این مسئله تأکید شود که مقامات اسرائیلی دیگر به تروریسم حکومتی علیه ملل عرب در فلسطین اشغالی، سوریه و لبنان اکتفا نمی کنند، بلکه در قالب حامی اصلی تروریسم ایفای نقش می کنند.

دمشق ضمن هشدار در خصوص تداوم چنین حملاتی از سوی اسرائیل، تأکید کرد که استفاده این رژیم از تروریستها طول نخواهد کشید؛ زیرا ارتش سوریه و همپیمانانش به مبارزه با تروریسم اسرائیلی و ابزارهای آن یعنی داعش و النصره و سایر تروریستها، ادامه میدهد.

وزارت خارجه سوریه با اشاره به اینکه حمایت اسرائیل از تروریستها امنیت منطقه و جهان را تهدید می کند، از شورای امنیت خواست که این تجاوزات را محکوم، تدابیر قاطع و فوری برای توقف این حملات اتخاذ و اسرائیل را به خاطر حمایت از تروریسم بازخواست کند.

دمشق در پایان تأکید کرد، سرپوش نهادن کشورهای غربی به ویژه آمریکا بر جنایات اسرائیل علیه مردم سوریه و فلسطین با برخی از عبارتهای گمراه کننده و توأم با نفاق، هیچ کمکی به مسئله امنیت و ثبات در منطقه نخواهد کرد؛ زیرا باید در برابر تروریسم اسرائیلی که تحت حمایت غرب قرار دارد، ایستادگی کرد نه اینکه بر آن سرپوش نهاد؛ چرا که تروریسم خوب و تروریسم بد وجود ندارد.

100 سال پیش یعنی در دوم نوامبر ۱۹۱۷ میلادی آرتور جیمز بالفور وزیر امورخارجه وقت انگلیس و یکی از حامیان سرسخت صهیونیسم در جریان جنگ جهانی اول، پس از تصرف فلسطین که پیش از آن در اختیار امپراتوری عثمانی بود، اعلامیه بالفور را خطاب به رئیس فدراسیون صهیونیسم منتشر ساخت و در آن بر حمایت انگلیس از تاسیس خانه ای ملی برای یهودیان در فلسطین تاکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.