ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61565
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب هئیت های مذهبی مهاجرین افغانستانی مقیم سمنان  در سرخه +عکس

برپایی موکب هئیت های مذهبی مهاجرین افغانستانی مقیم سمنان در سرخه +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، امسال موکب هیئت های مذهبی مهاجران افغانستانی مقیم سمنان در آستانه اربعین حسینی ویژه زائران و کاروانیان و عاشقان و دلدادگان حسینی از شهرها و استان های مختلف کشور اعزامی به کربلای معلی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، امسال موکب هیئت های مذهبی مهاجران افغانستانی مقیم سمنان در آستانه اربعین حسینی ویژه زائران و کاروانیان و عاشقان و دلدادگان حسینی از شهرها و استان های مختلف کشور اعزامی به کربلای معلی در پلیس راه شهرستان سرخه برپا شده است.

مصطفی یوسفی سخنگوی ستاد مردمی اربعین حسینی در سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه در خصوص برپایی این موکب در پلیس راه سرخه گفت: در این موکب برنامه های مختلفی به صورت روزانه از جمله اجرای سرود، سینه زنی، زیارت عاشورا، ختم روزانه یک صفحه از قرآن کریم، برپایی نماز جماعت و … برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: چادرهای هلال احمر نیز در مجاور این موکب برای ارائه خدمات به زائران حسینی برپا شده است.

این سخنگو بیان کرد: پاسخگویی به مسائل شرعی و پذیرایی از زائران در حسینیه سرخه در سه وعده غذایی صبح، ظهر و شب نیز انجام می شود.

یوسفی عنوان کرد: حدود 30 خادم در این موکب به ارائه خدمات به زائران مشغول هستند و در وعده صبح برای بیش از هزار نفر صبحانه حاضر می شود.

وی اذعان داشت: این موکب از ۹روز مانده به اربعین تا پنج روز بعد از اربعین برقراربوده وآماده پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در شهرستان سرخه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.