ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61609
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۲۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
احزاب یمنی: بیانیه «بالفور» تیری زهرآگین بر پیکره امت اسلامی است

احزاب یمنی: بیانیه «بالفور» تیری زهرآگین بر پیکره امت اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، احزاب و جریان های یمنی اخیرا نشستی را به منظور محکومیت بیانیه شوم بالفور برگزار کردند.  بر اساس این گزارش، احزاب و جریان های مخالف تجاوز نظامی سعودی به یمن، در این نشست شرکت کردند.  در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، احزاب و جریان های یمنی اخیرا نشستی را به منظور محکومیت بیانیه شوم بالفور برگزار کردند. 

بر اساس این گزارش، احزاب و جریان های مخالف تجاوز نظامی سعودی به یمن، در این نشست شرکت کردند. 

در این نشست، لطف الجرموزی وزیر نیروی یمن تأکید کرد: بیانیه شوم بالفور پروژه های استعماری اسرائیل را تقویت و ملت های عربی و اسلامی را متلاشی می کند.

وی افزود: آنچه که امروز در جهان عرب و جهان اسلام به وقوع می پیوندد در واقع نشأت گرفته از بیانیه بالفور و سیاست های آمریکایی ـ صهیونیستی است.

از سوی دیگر، محمد الشرفی عضو دبیرخانه حزب «صلح و پیشرفت» یمن تأکید کرد: بیانیه بالفور هدیه انگلیس به رژیم صهیونیستی است. این بیانیه به تیری زهرآگین در پیکره امت اسلامی تبدیل شده است.

در همین حال، ماجد الإدریسی دبیرکل حزب «الکرامه» یمن نیز تصریح کرد: بیانیه بالفور تا امروز پیامدهای وخیمی برای کشورهای اسلامی به دنبال داشته است.

از سوی دیگر، حزام الأسد عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد: جنگ هایی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم در امتداد بیانیه بالفور قرار می گیرد. امروز ما بیش از هرچیزی به وحدت کلمه و مقاومت در برابر استکبار جهانی نیازمندیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.