ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61638
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات مشترک نیروی هوایی و دریایی روسیه به مواضع داعش در سوریه

حملات مشترک نیروی هوایی و دریایی روسیه به مواضع داعش در سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی سه روز گذشته نیروی هوایی-فضایی و نیروی دریایی روسیه حمایت قاطعانه ای را از عملیات تهاجمی نیروهای دولتی سوریه در نابودی مواضع گروه تروریستی داعش در شرق این کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی سه روز گذشته نیروی هوایی-فضایی و نیروی دریایی روسیه حمایت قاطعانه ای را از عملیات تهاجمی نیروهای دولتی سوریه در نابودی مواضع گروه تروریستی داعش در شرق این کشور داشتند.

در بیانیه ای که صبح امروز در سایت رسمی وزارت دفاع روسیه منتشر شده، آمده است: «طی سه روز گذشته بمب افکنهای دورپرواز "توپولف-22 ام 3" و زیردریایی "کولپینو" حملات موشکی-هوایی گسترده ای را به زیرساختها و نیروهای داعشی در نزدیکی منطقه مسکونی "ابوکمال" وارد کرده اند. با توجه به شناسایی دقیق مواضع تروریستها، انبار سلاح و مهمات آنها، محل استقرار نیروها و مراکز فرماندهی آنها مورد حملات گسترده شش فروند بمب افکن "توپولف-22 ام 3" و شش حمله موشکهای کروز دریایی از نوع "کالیبر" قرار گرفتند. همچنین بمب افکنهای سوخوی-24 و سوخوی-34 هم از پایگاه هوایی "حیمیم"خاک سوریه به پرواز درآمده و ضربات موشکی-هوایی سنگینی به مواضع تروریستهای داعشی وارد کردند که در نتیجه آن گروه بزرگی از نیروهای داعشی در نزدیکی ابوکمال به هلاکت رسیده اند. این عملیات این امکان را فراهم کرده تا عملیات تهاجمی گروههای ضربت ارتش سوریه به فرماندهی ژنرال "حسن سهیل" برای نابودی آخرین عرصه های مقاومت داعش در شرق سوریه با موفقیت همراه باشد. شلیک موشکهای کروز "کالیبر" از عرشه زیردریایی کولپینو از مسافتی بیش از 650 کیلومتر صورت گرفته است. ضمن اینکه بمب افکنهای دورپرواز روسی هم بعد از پایان عملیات موفق خویش، با پرواز مسافتی بیش از 5 هزار کیلومتر، به پایگاههای خود در خاک روسیه مراجعت کردند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.