ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61644
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۱۳
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
افزایش تعداد موکب های مردمی در اندیمشک

افزایش تعداد موکب های مردمی در اندیمشک

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:تعداد مواکب اندیمشک به بیش از 52 موکب رسیده که در وعده های مختلف غذایی، نوشیدنی و محل استراحت های موقت میزبان زائران کربلای معلی هستند.وی بیان کرد:مکان های اسکان نیز در این مدت برای اسکلان زائران مهیا شده است ضمن اینکه خانه معلم اندیمشک نیز […]

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:تعداد مواکب اندیمشک به بیش از 52 موکب رسیده که در وعده های مختلف غذایی، نوشیدنی و محل استراحت های موقت میزبان زائران کربلای معلی هستند.
وی بیان کرد:مکان های اسکان نیز در این مدت برای اسکلان زائران مهیا شده است ضمن اینکه خانه معلم اندیمشک نیز برای اسکان زائران خارجی اختصاص یافته است.
جهانگیری اظهار کرد:کلیه خدمات بهداشتی درمانی برای زائران رایگان است و تاکنون 140 زائر توسط گروههای بهداشت و درمان تحت مداوا قرار گرفته اند.
وی افزود:بیش از 170 هزار نفر زائر تاکنون از مسیر اندیمشک به سمت کربلا عازم بوده اند و ستاد اربعین شهرستان اندیمشک به نحو مطلوب پذیرای آنها بوده است.
فرماندار اندیمشک افزود:گروههای مختلف پلیس،راهور،هلال احمر،شبکه بهداشت و درمان،اورژانس،آتش نشانی،پلیس راه ،راهداری ودیگر دستگاههای اجرایی در مسیرهای شهرستان جهت رفاه زائران تردد دارند.
وی همچنین از نظارت بر نرخ تاکسی های خط اندیمشک به سمت مرزهای مربوطه خبر داد و گفت:نرخ نامه مشخصی اعلام شده و با همکاری راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی بر تاکسی ها نظارت می شود.
وی گفت: کمیته های 9 گانه ستاد اربعین باید روزانه با تلاش بیشتر به زائران خدمات رسانی کنند.
وی تاکید کرد: با نزدیک شدن روز اربعین ،حجم تردد زائران بیشتر می شود و ستاد اربعین شهرستان شبانه روز مشغول خدمات دهی است.
تاکنون بیش از 500 هزار زائر از 2 مرز بین المللی شلمچه و چذابه راهی عتبات عالیت شدند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.