ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61651
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۲۱
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم ملی یوم الله ۱۳ آبان آغاز شد/ روز «سلفی عزت» با مدافعان حرم

مراسم ملی یوم الله ۱۳ آبان آغاز شد/ روز «سلفی عزت» با مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» در سراسر کشور آغاز شد؛ در تهران نیز این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» در سراسر کشور آغاز شد؛ در تهران نیز این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی در حال برگزاری است.

این مراسم با شعارهای ضد استکباری دانش‌اموزان و دانشجویان آغاز شده و با سخنرانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت. در پایان نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت خواهد شد.

راهپیمائی با رنگ اربعین

– گزارش‌های خبرنگاران مهر نشان می‌دهد، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بویی حسینی دارد. از یک سو صدای نوحه‌های حسینی و زینبی برپاست و از سوی دیگر، پلاکاردهای لبیک یا حسین (ع) و هیهات‌مناالذله در راهپیمایی نوجوانان دهه هشتادی خودنمایی می‌کند و این، نشان از درک عمیق این واقعیت است که انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد.

– یاد و نام شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی و حضور ملی، حضوری پررنگ و چشم‌گیر دارد. تصاویر و ماکت‌های شهدای مدافع حرم در طول مسیر خیابان طالقانی نصب شده و دانش‌آموزان با آن‌ها «سلفی عزت» می‌گیرند.

– دانش آموزان پرچم های مرگ بر آمریکا را با سر دادن شعار های ضد استکباری به صورت هماهنگ به حرکت در می آوردند. سرود ما از تبار حیدریم و پیروان رهبریم دانش آموزان دهه هشتادی مقابل لانه جاسوسی حال و هوای خاصی به راهپیمایی بخشیده است.

مسابقه طناب کشی؛ زنگ تفریحی شاد

– اما در این میان شادی و شعف خاصی بین بچه ها حاکم است و مسابقه طناب کشی زنگ تفریحی شاد برای حاضران در این راهپیمایی است.

سلفی با مرگ بر آمریکا

– برخی دیگر از دانش آموزان نیز با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا سلفی می گرفتند. یکی از دانش آموزان که قد و هیکلی بزرگتر از بقیه داشت دوستانش را به نوبت روی دوش می گرفت تا بتوانند به خوبی مراسم را از ارتفاع بلند تماشا کنند.

مسابقه کاراته در وسط راهپیمائی

– کاراته کاران نیز با حضور در این راهپیمایی مبارزه ای جذاب را برای نوجوانان به نمایش گذاشته بودند.

عکس یادگاری با افتخارات موشکی

– همچنین موشک دور برد سپاه نیز در مقابل لانه جاسوسی به نمایش گذاشته شده است و دانش آموزان نیز در حال گرفتن عکس یادگاری با افتخارات موشکی سپاه هستند.

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.