ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61672
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۴۴
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب “عاشقان ثارالله” در شهرستان پلدختر

برپایی موکب “عاشقان ثارالله” در شهرستان پلدختر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ محمد محمودوند، فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان پلدختر گفت: باتوجه به اینکه شهرستان پلدختر درمسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد موکب عاشقان ثارالله را با همکاری ستاد اربعین و کل ادارات شهرستان به فرماندهی سپاه ناحیه پلدختر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ محمد محمودوند، فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان پلدختر گفت: باتوجه به اینکه شهرستان پلدختر درمسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد موکب عاشقان ثارالله را با همکاری ستاد اربعین و کل ادارات شهرستان به فرماندهی سپاه ناحیه پلدختر و فرمانداری برپا کردیم که از ۱۵ آبان آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.

وی افزود:کمیته‌های مختلفی را برای خدمات‌دهی بهتر به زائران تدارک دیده‌ایم که شامل، کمیته استقرار و استقبال، پذیرایی، بهداشت و درمان، امنیت و اسکان است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت:کمیته استقرار به محض ورود زائران به پلدختر آن‌ها رابه سمت موکب هدایت می‌کند و از آن‌ها پذیرایی به عمل می‌آید و در محل موکب اصلی اسکان پیدا می‌کنند در صورتی که قصد ماندن در شهرستان را داشته باشید سویت‌های اداره بنیاد شهید، هلال احمر و آموزش و پرورش اسکان پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: موکب عاشقان ثارالله به صورت ۲۴ ساعته است و در دو وعده ناهار و شام آمادگی پذیرایی از ۳۰۰ نفر را دارد.

محمودوند تصریح کرد:روزانه یکی از پایگاه‌های مقاومت شهری زیر نظر یک پاسدار وظیفه استقبال از زائران را داشته و با تدابیر اندیشیده شده روزانه هشت تا از ادارات شهرستان در محل زائرسرا کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر اظهارداشت:کمیته امنیت متشکل از نیروی انتظامی و سپاه جهت برقراری امنیت زائران در محل کانکس جنب زائرسرا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اکیپ بهداری، نمازخانه، ستاد پاسخگویی به سؤالات شرعی، کفاشی، خیاطی در محل موکب عاشقان ثارالله حضور دارند تا در صورتی که نیاز به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند.

محمودوند گفت: موکب عاشقان ثارالله از ۱۵ تا ۲۳ آبان ماه کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را در شهرستان پلدختر انجام می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.