ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61676
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۴۸
  • 374 بازدید
  • ارسال توسط :
زنگ دانش‌آموزی و استکبارستیزی در مدارس استان بوشهر نواخته شد

زنگ دانش‌آموزی و استکبارستیزی در مدارس استان بوشهر نواخته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح شنبه در آیین روز دانش‌آموز و استکبارستیزی با درود بر شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از جمله ۴۷۱ شهید دانش‌آموز بوشهر، اظهار داشت: یکی از مناسبت های ۱۳ آبان، تسخیر سفارت آمریکا به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح شنبه در آیین روز دانش‌آموز و استکبارستیزی با درود بر شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از جمله ۴۷۱ شهید دانش‌آموز بوشهر، اظهار داشت: یکی از مناسبت های ۱۳ آبان، تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به حق لانه جاسوسی خوانده شد.

ناصر کرمی ادامه داد: شما دانش آموزان می‌دانید که شرارت‌های آمریکای جهان خوار نسبت به ملت ایران تمام نشدنی است و همواره شاهد خصومت‌های این دولت هستیم.

وی تصریح کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی نام گرفت که این اصل برگرفته از مکتب وشریعت و قرآن کریم است و نشانه‌ای است بر استقلال و حریت ما و به‌ویژه واقع شدن این مناسبت‌ها در ماه‌های سوگواری حضرت ابا عبدالله خود یک حرکت نمادین و دارای یک پیام انقلابی است.

کرمی افزود: همچنین شما دانش آموزان می‌دانید که امروز، سالروز تبعید حضرت امام از ایران به ترکیه است که این حرکت در سال ۱۳۴۳ اتفاق افتاد یعنی کمتر از یک سال پس از شروع جنبش و نهضت ۱۵ خرداد و این نشان می‌دهد که رژیم سفاک پهلوی می‌خواست از همان اول حرکت انقلابی ما را در نطفه خفه کند که به فضل الهی وحدت مردم و رهبری پیامبرگونه امام بت شکن این خیال شیطانی نقش برآب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز روز دانش آموز است، روز شما نوجوانان و آینده‌سازان عزیز ایران اسلامی است و پیام اصلی آن خطاب به شما است که بتوانید با آگاهی و مطالعه خود، نگاهبان انقلاب و ارزش‌هایی باشید که با جانفشانی بسیار به دست آمده است.

 کرمی خاطرنشان کرد: اگر امروز شما در شرایط ایده‌آلی درس می‌خوانید به خاطر فداکاری‌هایی است که در انقلاب مقدس ما روی داده و اگر تا پایان عمر هم ثناگوی رهبران و شهیدان و جان برکفان این نظام و انقلاب باشید جا دارد و کم است.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: از شما دانش آموزان خواهانم با حضور منسجم خود در راهپیمایی که در سراسر کشور برگزار می شود اقتدار و ایستادگی ملت خود را نشان دهید.

در پایان این برنامه، زنگ دانش آموزی و استکبار ستیزی با حضور تعدادی مسئولان استانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و توسط دانش آموز علیرضا جمالی فرزند شهید، دانش آموز مدرسه شهید مصطفی خمینی نواخته شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.