ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61696
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام پارلمانی روس: سوریه به آزادی کامل از تروریست ها نزدیک شده است

مقام پارلمانی روس: سوریه به آزادی کامل از تروریست ها نزدیک شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ویکتور بوندارف در مقاله ای که روز شنبه در روزنامه رسمی راسیسکایا گازتا ارگان دولت روسیه منتشر شد، یادآوری کرد: امروز کمتر از 5 درصد خاک سوریه در دست تروریست‌ها است.وی افزود: نیروهای مسلح روسیه امروز در حال انجام مرحله نهایی مأموریتی هستند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ویکتور بوندارف در مقاله ای که روز شنبه در روزنامه رسمی راسیسکایا گازتا ارگان دولت روسیه منتشر شد، یادآوری کرد: امروز کمتر از 5 درصد خاک سوریه در دست تروریست‌ها است.
وی افزود: نیروهای مسلح روسیه امروز در حال انجام مرحله نهایی مأموریتی هستند که پس از آزاد شدن رقه آغاز شده بود.
این رویداد نه تنها از لحاظ نظامی – سیاسی بلکه از لحاظ روانی هم شایان اهمیت بوده و یک نقطه عطف است. اگر عملیات مطابق برنامه ادامه داده شود تا آخر سال سوریه بطور کامل از تروریست‌ها پاکسازی می‌شود.
در مقاله بونداریف آمده است: جغرافیای عملیات تهاجمی نیروهای دولتی سوریه با حمایت نیروهای مسلح روسیه گسترش می‌یابد. سرعت قلع و قمع تروریست‌ها خیره کننده است.
رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته حما، حمس، لاذقیه، تدمر، حلب و بخش اعظم دیر الزور و در نهایت رقه از تصرف تروریست‌ها خارج شد. امر مهم دیگر این است که مختل کردن اقتصاد داعش که بطور مستقیم به فروش نفت بستگی داشت، میسر شد.
وی افزود: درآمدهای این گروه تروریستی که زمانی به روزانه 10 میلیون دلار می‌رسید امروز به 3 تا 4 میلیون دلار در ماه محدود شده است. اما مشکلات مالی باعث شد این گروه از لحاظ تأمین منابع انسانی و فنی با مشکل مواجه شود.
بونداریف نوشت: اما متأسفانه نابود کردن تروریست‌ها به معنی از میان بردن تروریسم نیست، خطر رخنه تروریست‌ها از سوریه به دیگر کشورهای جهان و آغاز اعمال تروریستی و خرابکارانه خودگردان یعنی وارد کردن ضربات دقیق به شهرها و کشورهای مسالمت آمیز خیلی بالا است.
مقام پارلمانی روس نتیجه گیری کرد:به همین دلیل باید تلاش های جامعه جهانی علاقه‌مند به هماهنگی واقعی برای مبارزه مشترک نه تنها با سازمان‌های تروریستی، بلکه در وهله اول با تروریسم به عنوان یک پدیده اجتماعی و سیاسی و یکی از تهدیدهای اصلی برای امنیت بین‌المللی در قرن بیست و یکم متحد شود.
وی ادامه داد: امروز کمک ائتلاف آمریکایی به تروریست های داعشی در سوریه دیگر یک راز نیست، در اواخر اکتبر در انبار اسلحه‌ای که بدست نیروهای دولتی سوریه افتاد مقادیر محسوس تسلیحات ناتو پیدا شد.
وی افزود: این تنها موردی نیست که اسلحه و مهمات ساخت آمریکا و اروپا در شهرهای آزاد شده پیدا می‌شود. موارد حرکت آزادانه نیروهای ویژه آمریکایی در اراضی تحت کنترل داعش هم ثبت شده است. شواهد منطقی دیگر نیز وجود دارد. در نتیجه به اصطلاح ضربات هوایی آمریکا به پایگاه‌های داعش اساساً به زیرساخت صنعتی، اجتماعی و شهری سوریه ضربه زده می‌شد. ایالات متحده همچنین به شبه‌نظامیان سوری کمک راهبردی می‌کند.
فرمانده پیشین نیروی هوافضای روسیه نوشت: امروز، وقتی سرکوب داعش در خاک سوریه به پایان نزدیک می‌شود، حامیان آنسوی اقیانوس (آمریکا) به جستجوی راه عقب نشینی زیردستان خود پرداخته‌اند و افغانستان یکی از محتمل‌ترین جهات برای این امر است.
مقام روس هیاهوی آمریکا و برخی متحدان این کشور را در نتیجه شکست سنگین تروریست ها در سوریه دانست و گفت: از این رو آنان، حامیان دولت سوریه را آماج حملات سیاسی قرار داده اند.
روسیه از مهر ماه سال 94 به درخواست دمشق در سوریه عملیات ضدتروریستی اجرا می کند.
در این مدت در جریان عملیات نیروی هوافضای روسیه 28 هزار تروریست کشته شده اند و ارتش سوریه توانسته 92 درصد خاک این کشور را از کنترل تروریست ها خارج کند.
گروه کشورهای غربی-عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا از شش سال پیش با راهبرد سرنگونی حکومت سوریه، کارزاری را در این کشور به راه انداختند که باعث شد دهها هزار تروریست افراطی از کشورهای مختلف جهان به سوریه گسیل شوند و از جنگ افزارهای پیشرفته، پول و حمایت های اطلاعاتی غرب برای مقابله با دولت سوریه استفاده کنند.
اروپام*391** 1346**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.