ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61735
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
زائری که ۱۲ سال مراسم اربعین را تجربه کرد

زائری که ۱۲ سال مراسم اربعین را تجربه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، کارمند یکی از شرکت‌های نفتی که سابقه ۱۲ ساله برای حضور در مراسم اربعین حسینی دارد، ضمن قدر دانی از شهدای مدافع حرم، گفت: همایش عظیم اربعین امام حسین، مرزهای کشورهای اسلامی را برداشت. وی که دم دمای غروب برای استراحت کنار یکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، کارمند یکی از شرکت‌های نفتی که سابقه ۱۲ ساله برای حضور در مراسم اربعین حسینی دارد، ضمن قدر دانی از شهدای مدافع حرم، گفت: همایش عظیم اربعین امام حسین، مرزهای کشورهای اسلامی را برداشت.

وی که دم دمای غروب برای استراحت کنار یکی از موکب‌ها در حال صرف چای بود، خرما که در اختیارش بود را به ما تعارف کرد و گفت: عشق امام حسین (ع) مرز نمی شناسد، فرهنگ اربعین مرزها را کمرنگ کرده و ملتهای مسلمان را به هم نزدیک کرده است.

خودش را معرفی کرد، از سفر ۱۲ ساله‌اش در مراسم اربعین صحبت به میان آورد، معلوم شد که خیلی کارکشته این راه است.

۱۲ سال حضور در مراسم اربعین و آن‌هم با پای پیاده بدون حکمت نیست، تازه کارمند یک شرکت هم بود.

رسول طالبی اهل اهواز گفت: بعد از سقوط صدام همه ساله در این مراسم شرکت کرده ام.

وی افزوذ: بعد از سفر اولم عاشق این راه شدم، برای من حضور در مراسم اربعین مانند واجب شرعی است، اگر یک سال در این مراسم شرکت نکنم، احساس ناراحتی دارم.

گفتم، جسارت است، می‌پرسم آیا وضع مالی شما خوب نیست که هر سال پیاده می‌آئید، پذا هوایی نمی آئید، گفت: مشکل مالی ندارم، کارمند شرکت نفتی در جنوب هستم، علاقه شدید به اهل بیت عصمت و طهارت دارم، خیر و برکتی که در این راه نصیبم شد، باعث شد الان نمی‌توانم به راحتی از اربعین بگذرم.

پرسیدم سخت نیست برای شما،بیان کرد: پیاده روی بدون سختی وجود ندارد، ولی عشق و علاقه‌است از واجب شرعی که برای بنده ایجاد شد نمی‌توانم به راحتی بگذرم.من در این راه معجزه‌ها دیدم،زمانی که عازم سفر می‌شدم دوستانی که التماس دعا داشتند، مشکل شان حل شد.

وی قدر دان مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس بود،صحبت‌هایش را این طوری ادامه داد: اربعین مرزها را برداشته است، به لطف رشادت‌های شهدای مدافع حرم امنیت پایدار برای زائران حرم حسینی به وجود آمد.

از فرصت حضور اربیعن باید استفاده بیشتر کنیم، به عنوان کسی که ۱۲ سال در این مسیر قدم گذاشتم، از مردم درخواست می‌کنم حتما در این مراسم معنوی شرکت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.