ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61743
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۰۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
فقیر و غنی در پیاده روی اربعین

فقیر و غنی در پیاده روی اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یکی از زائران اربعین پای پیاده از کنار بلوار نجف کربلا در حال عبور بود،کفش‌هایش را در دست گرفته، فکر کردم که شاید کفشش مشکل دارد. گفتم چه اصراری است که حتما باید پای برهنه و پیاده به سمت کربلا بروید، این همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یکی از زائران اربعین پای پیاده از کنار بلوار نجف کربلا در حال عبور بود،کفش‌هایش را در دست گرفته، فکر کردم که شاید کفشش مشکل دارد.

گفتم چه اصراری است که حتما باید پای برهنه و پیاده به سمت کربلا بروید، این همه راه برای رسیدن به حرم، جوابم را نداد، با اصرار وقتی گفتم خبرنگارم، حاضر شد به سوالم جواب بدهد.

حبیب‌الله عزیزی اهل اصفهان چهارمین سفر هست که فقط پیاده از در مراسم اربعین شرکت می‌کند.

درباره سختی راه پرسیدم، سریع بحث علاقه مندی خویش به امام حسین(ع) را مطرح کرد.

باز شدن راه حرم را موهبتی برای مردم آزاده جهان می‌داند، به این دلیل که رفتار، گفتار و کردار کسانی که در مراسم اربعین شرکت می‌کنند، تحت تاثیر معنویت امام حسین(ع) قرار می‌گیرد.

این گونه صبحت‌های خویش را ادامه می‌دهد که محرم که از راه می‌رسد، فقیر و غنی همه زندگی خویش را رها می‌کنند تا در مراسم معنوی اربعین شرکت کنند.

وب ادامه داد: من کارخانه داری را می‌شناسم که همه سختی‌های راه را به جان می‌خرد تا در این مراسم شرکت کنند.

در اربعین همه یکرنگ می‌شوند،بعد محرم همه دغدغه من حضور در مراسم اربعین هست،این‌طور نیست که در طول سال عازم کربلا نشوم، هر سال عید با هواپیما در کربلا حضور پیدا می‌کنم، ولی مراسم اربعین پیاده می آیم و شرکت در این مراسم معنوی حال و هوای خاصی دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.