ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 61780
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۵۳
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
به کوری چشم دشمنان به پیاده روی اربعین آمدم/ نایب الزیاره شهید حججی افتخارم است

به کوری چشم دشمنان به پیاده روی اربعین آمدم/ نایب الزیاره شهید حججی افتخارم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، حس زیبایی است، زمانی که ببینی زائران ارباب امام حسین(ع) نه برای خودشان که به نیابت از دیگران از قبیل مقام معظم رهبری، شهدا، از دنیا رفتگان و … این مسیر سخت و طاقت فرسای 80 کیلومتری را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، حس زیبایی است، زمانی که ببینی زائران ارباب امام حسین(ع) نه برای خودشان که به نیابت از دیگران از قبیل مقام معظم رهبری، شهدا، از دنیا رفتگان و … این مسیر سخت و طاقت فرسای 80 کیلومتری را با پای پیاده طی می کنند.

تنها باید از نزدیک دید که زائران اربعین حسینی با چه سختی و در عین حال عشق وصف ناشدنی برای وصال به امام حسین(ع) پیاده می روند، بدون اینکه گلایه از خستگی، تاول پا و …  داشته باشند، در حالی که همان ابتدا سنگ ها را با خود وا کنده و ثواب پیاده روی را به دیگران تقدیم کرده است.

ولی عیوض زاده، زائر اهل مشکین شهر یکی از این زوار بود که حتی با سن بالای خود در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده است، او می گفت برای کوری چشم دشمنان آمده ام و دو روز است که پیاده روی می کنم.

این پیرمرد ایرانی که سختی پیاده روی را به جان خریده بود، زیارت خود را به نیابت از شهید محسن حججی به جا می آورد و آن را افتخار می دانست که به نیابت از شهید در این راهپیمایی عظیم حسینی شرکت کند.

برخی نایب الزیاره شهید مدافع حرم حسین همدانی فرمانده مدافعان حرم در سوریه، برخی به نیابت از شهید ابراهیم هادی شهید گمنام دفاع مقدس و برخی برای شهدای محله یا قوم و خویش خود نایب شده اند.

چه شهدایی که در دفاع مقدس گفتند، (جونی ما به فدات حسین جان، کی می رسیم به کربلات حسین جان) و عاقبت هم شهید شدند. 

زیباترین چیزی که در این مسیر دیده ام، از خود گذشتن است و بس. اینجا هیچ کس به فکر خودش نیست، وصال و رضای دوست بالاترین آرزو برای زائران اربعین حسینی است، در این راه تنها خود را نمی بینند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.