ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61833
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۳۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
هیئات عزاداری یزد در حرم امام رضا (ع) تجمع می کنند

هیئات عزاداری یزد در حرم امام رضا (ع) تجمع می کنند

سیدمحمود حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، هیئت های عزاداری یزد در حرم امام رضا (ع) گردهم می آیند. وی افزود: این هیئت ها تحت عنوان یک هیئت واحد با عنوان حسینیه ایران در حرم علی […]

سیدمحمود حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، هیئت های عزاداری یزد در حرم امام رضا (ع) گردهم می آیند.

وی افزود: این هیئت ها تحت عنوان یک هیئت واحد با عنوان حسینیه ایران در حرم علی ابن موسی الرضا (ع) به عزاداری خواهند پرداخت.

حسینی ادامه داد: این تجمع از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در رواق دارالهدایه حرم امام رضا (ع) برگزار می شود.

عضو شورای مرکزی دبیرخانه بین المللی «یزد حسینیه ایران» خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران، شورای هیئات مذهبی استان یزد، هیئت رزمندگان اسلام، موسسه گسترش فرهنگ عمومی، بسیج مداحان استان یزد و کانن مداحان استان یزد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مهر، در حال حاضر بیش از هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی در استان یزد در حال فعالیت هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.