ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 61916
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۰۹
  • 445 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای شهر خانوک همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود

یادواره شهدای شهر خانوک همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود

حسین عرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌‌داشت: برگزاری یادواره شهدا باعث آشنایی نسل جدید کشور با آرمان‌های انقلاب شده و این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه سالانه حدود 90 یادواره شهدا در شهرستان زرند برگزار می‌شود گفت: این یادواره‌ها توسط […]

حسین عرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌‌داشت: برگزاری یادواره شهدا باعث آشنایی نسل جدید کشور با آرمان‌های انقلاب شده و این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه حدود 90 یادواره شهدا در شهرستان زرند برگزار می‌شود گفت: این یادواره‌ها توسط هیئت‌های مذهبی و ستاد یادواره‌های شهدا و کاملا مردمی برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 یادواره شهدا در شهرستان زرند برگزار شده است افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایران اسلامی از امنیت و سربلندی برخوردار است و یاد و نام پرافتخار حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس برای انسان افتخارآفرین است.

وی از برگزاری سی و دومین یادواره شهدای شهر خانوک همزمان با اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: یادواره 59 شهید شهر خانوک و دو شهید گمنام مدفون در این شهر روز پنجشنبه 18 آبان‌ماه جاری از ساعت 9:30 دقیقه برگزار می‌شود.

عرب با بیان اینکه سخنران این یادواره حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر ناصر رفیعی است گفت: یادواره شهدای شهر خانوک در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.