ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 62065
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
هیئات‌ مذهبی در ترویج و نشر معارف اسلامی نقش بسزایی دارند

هیئات‌ مذهبی در ترویج و نشر معارف اسلامی نقش بسزایی دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام وحید مهری شامگاه دوشنبه در جلسه هفتگی هیئت کربلا کرمان در مسجد تاریخی گنج در جمع جوانان هیئتی اظهار‌ داشت: هیئت‌های مذهبی بهترین مکان برای ترویج دین‌مداری هستند. وی با اشاره به اینکه جوانان هیئتی با عشق به اباعبدالله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام وحید مهری شامگاه دوشنبه در جلسه هفتگی هیئت کربلا کرمان در مسجد تاریخی گنج در جمع جوانان هیئتی اظهار‌ داشت: هیئت‌های مذهبی بهترین مکان برای ترویج دین‌مداری هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان هیئتی با عشق به اباعبدالله الحسین‌(ع) دارای شور می‌شوند و عزاداری و سینه‌زنی در هیئت‌ها شور حسینی است گفت: معمولا بچه‌های ما قبل از آنکه با مسجد آشنا شوند با هیئت‌ها آشنا می‌شوند و از این طریق به مسجد راه پیدا می‌کنند.

امام جمعه نگار با بیان اینکه در حرکت پیاده‌روی به سمت کربلا یک شور حسینی ایجاد شده است افزود: باید در این مسیر شعور حسینی پیدا کرد و عزاداری برای امام حسین‌(ع) نیز باید با شعور حسینی همراه شود.

وی با اشاره به اینکه شعور حسینی یعنی دین و دلمان با خدا باشد خاطر‌نشان کرد: بعضی‌ها عشق ظاهری به خدا و امام حسین‌(ع) دارند و در باطن آنها اینگونه نیست.

حجت‌الاسلام مهری خطاب به جوانان هیئتی با بیان اینکه چیزی که انسان را بدبخت می‌کند، تکبر و غرور است گفت: خداوند دو کودک را در شیرخوارگی نجات داد که یکی از آنها حضرت موسی و دیگری نمرود بود اما حضرت موسی به پیغمبری رسید و نمرود صفاک روی زمین شد.

وی با اشاره به اینکه دلیل اینکه نمرود به این درجه از شرارت رسید، آن بود که در مقابل خداوند تکبر کرد افزود: کسی که خدا را فراموش کند عاقبتش نمرودی می‌شود و کسی که ادعای نوکری برای امام حسین‌(ع) را می‌کند باید تا آخر عمر نوکر باشد.

امام جمعه نگار با بیان اینکه نوکری در خانه اهل‌بیت‌(ع)‌ برای انسان آقایی و سرافرازی می‌آورد تصریح کرد: یک بچه هیئتی نباید نماز صبحش ترک شود و باید اهل نماز اول وقت باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا به خدا هیچ شکی نداشتند و شهید حججی راه عشق‌بازی با خدا را پیدا کرد گفت: شهید حججی فرزندش را خیلی دوست داشت اما به‌خاطر خدا رفت چون خدا را بیشتر دوست داشت و عشقش به خدا واقعی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم جلسه عزاداری هفتگی هیئت کربلای کرمان در مسجد تاریخی گنج با مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) حمید عسکری و عزاداری و سینه‌زنی جوانان هیئتی همراه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.