ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62075
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۳۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
آرمان های والای امام راحل، فرزندم را به مسیر حق و حقیقت هدایت کرد

آرمان های والای امام راحل، فرزندم را به مسیر حق و حقیقت هدایت کرد

احمدرضا احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امام خمینی(ره) آنچنان در قلوب جوانان دوران انقلاب نفوذ کرده بود که فرزند شهید من بدون اینکه ایشان را از نزدیک ببیند یکی از رهروان راستین و پیروان گوش به فرمان بود و همه مطالب ایشان را انجام می داد. وی ادامه داد: […]

احمدرضا احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امام خمینی(ره) آنچنان در قلوب جوانان دوران انقلاب نفوذ کرده بود که فرزند شهید من بدون اینکه ایشان را از نزدیک ببیند یکی از رهروان راستین و پیروان گوش به فرمان بود و همه مطالب ایشان را انجام می داد.
وی ادامه داد: عشق به آرمان های انقلاب و اهداف امام راحل مسیر زندگی فرزندم را تغییر داد و او را به رهروی راستین ولایت و مدافع سنگر ایثار و شهادت تبدیل کرد.
این پدر شهید بیان کرد: فرزند شهیدم معتقد بود که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، بالاترین ظرفیت فرهنگی و معنوی را بر پایه باورهای معنوی و دینی دارد و از دوستان و آشنایان همواره می خواست که شکرگزار این نعمت بزرگ باشند.
وی بیان کرد: فرزند شهیدم، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از خانه پدری خود و بین خواهران، دختران و زن های فامیل خود شروع کرد و همه نیز به نظر او احترام گذاشته و حرفش را گوش می کردند.
این پدر شهید افزود: با آغاز جنگ تحمیلی، محمد حسین به صورت داوطلبانه و در قالب گروه های بسیجی به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در آن روزها، بیرون راندن دشمن بعثی در اولویت اهداف او بود.
وی ادامه داد: شهید محمد حسین از آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب کشور حضور داشت تا اینکه در خرداد سال 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این پدر شهید وصیت نامه فرزندش را در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: سلام بر پدر و مادر عزیزم و سلام بر تمام پدران و مادرانی که لباس شهادت بر پیکر فرزندانشان پوشاندند و آنان را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند.
سلام بر برادران و خواهران عزیزم در تمام نقاط ایران اسلامی و جوانان وطن در جبهه های جنوب، غرب و جنوب غرب از آب های نیلگون اروندکنار تا ارتفاعات فتح شیاکو که جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و از ناموس و کیان ایران زمین دفاع می کنند.
برداران، از شما تقاضا می کنم که اگر شرایط حضور در جبهه ها را ندارید،همواره از توطئه های دشمنان آگاه باشید و از امام شهدا دفاع کرده و در راه رسیدن به اهداف انقلاب تلاش کنید.
خواهران، بدانید که دفاع از ناموس یک افتخار برای رزمندگان و برادران شما در مناطق عملیاتی است، بنابراین با حفظ حجاب و عفت خود برادران خود را در جبهه ها روسفید کنید.
شهید محمد حسین احسانی 12 خرداد 1340 در اراک متولید و در خرداد ماه سال 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان مرکزی بیش از 6300 شهید والامقام را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.