ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62127
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۲۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار اصفهان: جانبازان نباید از ابتدایی ترین خدمات و حقوق شهروندی محروم باشند

استاندار اصفهان: جانبازان نباید از ابتدایی ترین خدمات و حقوق شهروندی محروم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘ محسن مهرعلیزاده ‘ دوشنبه شب با حضور در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان و در دیدار سه ساعته با جانبازان این آسایشگاه ضمن تجلیل از صبر و استقامت جانبازان، گفت: مسئولان و مدیران باید در قبال این همه از خودگذشتگی جانبازان، با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘ محسن مهرعلیزاده ‘ دوشنبه شب با حضور در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان و در دیدار سه ساعته با جانبازان این آسایشگاه ضمن تجلیل از صبر و استقامت جانبازان، گفت: مسئولان و مدیران باید در قبال این همه از خودگذشتگی جانبازان، با خضوع بیشتری در خدمت رسانی به آحاد مردم بویژه جانبازان اقدام کنند.
وی افزود: جانبازان آیه ها و نشانه های الهی هستند که در دوران دفاع مقدس برای عزتمندی و سربلندی ملت و کشور ایران تحمل درد و رنج را به جان خریدند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: جانبازان شهدای زنده و سمبل واقعی صبر و استقامت هستند که بدون کوچکترین چشمداشتی درد و رنج فراوانی را متحمل می کنند.
وی با بیان اینکه شهدا راه خود را انتخاب کردند و در ادامه توسط خداوند هم انتخاب شدند، گفت: جانبازان نیز در عرصه نبرد و مبارزه پیشتاز بوده اند و پس از جنگ نیز در میدان صبر و بردباری جلودار هستند و حق بزرگی بر گردن آحاد ملت دارند.
در این دیدار استاندار اصفهان فرصتی را برای بیان مشکلات و نیازهای جانبازان اختصاص داد و جانبازان نیز مسائل و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.
جانبازان، برطرف شدن مشکل مربوط به هزینه های درمان، توسعه امکانات آسایشگاه جانبازان و معلولان شهید مطهری اصفهان و تسریع در احداث آسایشگاه جدید، ارائه تسهیلات ورزشی ویژه جانبازان و تغییر وضعیت شغلی کارکنان آسایشگاه برای آسودگی خاطر بیشتر در رسیدگی به امور جانبازان را خواستار شدند.
آنها همچنین از بالاترین مقام اجرایی استان خواستند که رویه رسیدگی به مشکلات جانبازان این آسایشگاه همچون مسئولان ارشد قبلی استان نباشد.

*** ‌رسیدگی بدون منت به مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه همه مسئولان و مدیران است
استاندار اصفهان همچنین پس از حضور در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان با حضور در منزل شهیدان ‘ مجید، سعید و اسماعیل امینی ‘ از پدر این شهدا که در بستر بیماری است عیادت کرد.
محسن مهرعلیزاده در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد، با تجلیل از صبر و مقاومت و روحیه مثال زدنی پدر و مادر این شهیدان، بر ادامه راه شهدا تا حصول به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه مقاومت و پایداری هستند، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند که یاد و خاطر شهدا را گرامی دارند و همواره به آنها سرکشی کنند.
استاندار اصفهان با تقدیر از نقش شهدا در اعتلای ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.
وی، ‌رسیدگی بی چون و چرا و بدون منت به مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان و مدیران دانست و افزود: باید انتظارات به حق آنان به بهترین شکل ممکن برآورده گردد.
مهرعلیزاده، از خداوند توفیق شفاعت شهیدان و همچنین صبر و اجر برای خانواده های بزرگوار آنان را مسئلت کرد.
در این دیدار ‘ داریوش وکیلی ‘ مدیرکل بنیاد شهید و جانبازان استان اصفهان نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدام های انجام شده توسط این بنیاد ارائه کرد.
شهید سعید امینی نور درسال 1360 در سن 20 سالگی در دارخوین، شهید اسماعیل امینی نور در سال 1361 در سن 22 سالگی در عملیات رمضان مفقود الاثر شد و شهید مجید امینی نور در سال 1361 در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، استان اصفهان علاوه به بر 23 هزار و 500 شهید که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده؛ دارای 50 هزار جانباز، سه هزار و 500 آزاده و یکهزار مفقود الاثر است.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.