ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62147
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۴
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید شورای اداری از موکب باب الحوائج لنده در شلمچه +تصاویر

بازدید شورای اداری از موکب باب الحوائج لنده در شلمچه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروز و با حضور دارا کریمی نژاد فرماندار، امراله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان، علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور در موکب باب الحوائج این شهرستان در مرز شلمچه از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروز و با حضور دارا کریمی نژاد فرماندار، امراله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان، علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور در موکب باب الحوائج این شهرستان در مرز شلمچه از روند خدمات رسانی به زائرین این موکب بازدید کردند.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در این بازدید ضمن قدردانی از همه کسانی که در این موکب به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هستند گفت: یکی از افتخارات شهرستان لنده راه اندازی اولین موکب خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است که با همراهی و همکاری خوب مردم فهیم شهرستان و ادارات و نهادها در مرز شلمچه توسط ستاد عتبات و عالیات جهت خدمات رسانی برپاشد.

وی افزود: بدون شک  نقش اربعین حسینی دربرگیرنده فرهنگ حسینی ماندگار در تاریخ است که در کالبد تمدن و تاریخ شیعه ماندگار خواهد ماند.

فرماندار شهرستان لنده با قدردانی از کسانی که شبانه روز در حال خدمات دهی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند گفت: ما هرچه داریم از ائمه اطهار(ع) است و از همین رو باید به زائرین پیاده روی اربعین حسینی هرچه با شکوه تر خدمت کنیم.

در ادامه نیز امراله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده ضمن اشاره به رعایت اصول بهداشتی اظهارکرد: خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) یک افتخار است ولی در کنار این افتخار باید به رعایت مسائل بهداشتی توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: به منظور حفظ سلامتی زائرین حسینی می بایست اصول ایمنی و بهداشتی در خصوص خدمات ارائه شده به زائرین حسینی رعایت شود.

در ادامه سید محمد طلا میری مسئول ستادعتبات و عالیات شهرستان لنده ضمن قدردانی از حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان لنده گفت: برای اولی بار است که ای موکب از طرف مردم و مسئولان شهرستان لنده در مرز شلمچه ایجاده و راه اندازی شد ولی با توجه به تجارب بچه های جبهه و جنگ در هیات رزمندگان اسلام بهتری خدمات دهی در حال اجرا است.

وی افزود: در مدت 12 روز گذشته بیش از یکصدهزار نفر از زائرین پیاده روی اربعین حسینی باعبور از این موکب خدمات دهی شده و میزان رضایت مندی آنان نیز بسیار عالی بوده است.

مسئول ستاد عتبات وعالیات شهرستان لنده تصریح کرد: حمایت های خوب مردم و مسئولان شهرستان لنده باعث شده است تا برای اولین بار بتوانیم با راه اندازی این موکب خدمتی بزرگ به زائرین اربعین حسینی داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید قدر و ارزش جوانانی را دانست که شبانه روز و بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

تصاویر تکمیلی:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.