ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62149
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات‌رسانی ۴۰ موکب استان بوشهر به زائرین اربعین/ توانایی توزیع ۹۵ هزار پرس غذا داریم

خدمات‌رسانی ۴۰ موکب استان بوشهر به زائرین اربعین/ توانایی توزیع ۹۵ هزار پرس غذا داریم

عبدالرضا مطاف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره خدمات‌رسانی استان بوشهر به زائرین اربعین گفت: این استان هم‌زمان با سراسر کشور در ایام اربعین حسینی حضوری فعال و ویژه در جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین دارد.  وی افزود: در استان بوشهر براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 40 موکب به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند […]

عبدالرضا مطاف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره خدمات‌رسانی استان بوشهر به زائرین اربعین گفت: این استان هم‌زمان با سراسر کشور در ایام اربعین حسینی حضوری فعال و ویژه در جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین دارد. 

وی افزود: در استان بوشهر براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 40 موکب به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند که 5 موکب در مسیر مرز شلمچه و مابقی موکب‌ها در شهر نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و شهر کربلا مستقر هستند. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان بوشهر تصریح کرد: 12 موکب استان بوشهر از حالت داربست و چادری خارج شده و با استقرار ثابت در ساختمان‌های مختلف، تلاش کردند خدمت‌رسانی را در شأن زائر ارتقاء دهند. 

وی خاطرنشان کرد: طبق سهمیه اعلامی ستاد مرکزی اربعین و استان بوشهر، موکب‌های این استان باید پذیرایی از 5 هزار زائرین اربعین را در مرز شلمچه انجام دهند، در حالی که ما 3 برابر این ظرفیت آمادگی پذیرایی از این زائرین را داریم. 

مطاف در توضیح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: طبق نظر مجدد ستاد مرکزی اربعین، موکب‌های استان بوشهر در مسیر نجف به کربلا باید پذیرایی از 10 هزار زائر را انجام دهند، در حالی که با توجه به افزایش ظرفیت و پتانسیل به وجود آمده، ظرفیت 3 برابری پذیرایی از زائرین اربعین را داریم. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان بوشهر در پایان گفت: سهمیه پذیرایی اعلامی از زائرین در موکب‌های استان بوشهر در شهر کربلا هم طبق نظر ستاد مرکزی اربعین، 20 هزار نفر اعلام شده است، این در حالی است که ما توانایی پذیرایی 50 هزار نفر را داریم. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.