ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6215
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۱۹
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین وداع با پیکر شهید مدافع حرم “دانشگر” در گلزار شهدای سمنان برگزار شد

آیین وداع با پیکر شهید مدافع حرم “دانشگر” در گلزار شهدای سمنان برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سمنانی‌ها که عصر روز گذشته در آیین استقبال از پیکر فرزند بروند و رشید خود سنگ تمام گذاشتند؛ شامگاه دوشنبه نیز در آیین وداع با این شهید والامقام جلوه‌ای دیگر از عشق خود به شهدا و شهادت را نشان دادند. حضور جوانان دهه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سمنانی‌ها که عصر روز گذشته در آیین استقبال از پیکر فرزند بروند و رشید خود سنگ تمام گذاشتند؛ شامگاه دوشنبه نیز در آیین وداع با این شهید والامقام جلوه‌ای دیگر از عشق خود به شهدا و شهادت را نشان دادند.

حضور جوانان دهه هفتادی شهر سمنان در این مراسم که در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد نشان داد که نه تنها شهید عباس دانشگر و هم‌رزمان این شهید والامقام در سوریه و عراق، بلکه بسیاری از دهه هفتادی‌های این مرزوبوم می‌خواهند عباس زینب (س) باشند.

هم سن و سالان و دوستان شهید دانشگر اما در این شب، گویی حال و هوایی دیگر داشته و بی‌تابی آنان دل حاضران را نیز بی‌تاب کرده بود.

حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این آیین بسیار پررنگ بوده و همه آمده بودند تا با این شهید و جوان برومند استان و شهرستان سمنان وداع کنند.

حاضران در این آیین وداع ضمن قرائت زیارت عاشورا در رثای شهادت این شهید والامقام و نیز سرور و سالار شهیدان مویه کرده و بر سر و سینه زدند.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم شهید عباس دانشگر که در سال 1372 در شهر سمنان متولد شد چند روز قبل در عملیات مستشاری در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع این شهید والامقام قرار است تا در ساعت 10 صبح روز امروز سه‌شنبه بیست و پنجم خردادماه از مسیر میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) و میدان کشاورز به سمت امامزاده اشرف شود.

امروز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا مجلس تذکر این شهید در مسجد الزهرای سمنان برگزار می‌شود.

مراسم سومین روز شهادت این شهید والامقام چهارشنبه بیست و ششم خردادماه در مسجد عمرانکو و مراسم هفتم شهادت وی نیز در روز پنجشنبه بیست و هفتم خردادماه در مسجد الزهرا (س) شهر سمنان برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن