ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62151
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح تکریم موکب داران عراقی/ ۱۰۰۰ بسته معنوی و فرهنگی توزیع می‌شود

طرح تکریم موکب داران عراقی/ ۱۰۰۰ بسته معنوی و فرهنگی توزیع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمید احمدی از آغاز طرح تکریم موکب داران عراقی از سوی جمهوری اسلامی ایران  خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته نیز این طرح با استقبال خوب مردم و موکب داران عراقی مواجه شد. وی گفت: بسته ها و لوح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمید احمدی از آغاز طرح تکریم موکب داران عراقی از سوی جمهوری اسلامی ایران  خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته نیز این طرح با استقبال خوب مردم و موکب داران عراقی مواجه شد.

وی گفت: بسته ها و لوح تقدیر را از جانب مردم ایران به موکب داران عراقی اهدا و سلام و تشکر زوار ایرانی را به عراقی ها تقدیم می کنیم.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: اربعین تمرین زندگی جمعی میان ما و مردم عراق بر اساس اصول اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: نوع رفتار و تعامل مردم ایران و عراق ستودنی است و کرامت مردم عراق در کنار بزرگواری مردم ایران قابل مشاهده است.

حجت الاسلام احمدی بهداشت، شیوه پذیرایی و توسعه اسکان از سوی عراقی ها را مشهود عنوان کرد و افزود: هم مردم ایران در این راستا کمک کردند و هم عراقی ها ذائقه و سلیقه مردم ایران را متوجه شده اند.

توزیع 1000 بسته معنوی و فرهنگی

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق هم با اشاره به اینکه مردم مهمانواز عراق به عنوان میزبانان زوار سید الشهداء از این برنامه با روی گشاده استقبال کرده اند، گفت: ما به مردم عراق عشق و محبت خاص داشته و داریم ‌و در قالب طرح تکریم با اهدای یک بسته هدیه از موکب داران عراقی تقدیر و تجلیل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی درباره برنامه امسال طرح تکریم یادآور شد: درقالب این برنامه از امروز سه شنبه توزیع   ۱۰۰۰ بسته معنوی و فرهنگی به موکب داران عزیز عراق آغاز می شود تا ذره ای از آن همه ایثار، بزرگواری و تلاش مردم عراق قدردانی شود.

وی محتوای این بسته فرهنگی را شامل یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر بعثه مقام معظم رهبری، ‌محصولات فرهنگی و مکتوب، کتبیه شعار سال اربعین و پرچم «احب الله من احب حسینا» ذکر کرد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق ابراز امیدواری کرد در سایه برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی، دوستی و اخوت بین دو ملت و دو کشور همسایه ایران و عراق هرچه بیشتر در زیر لوای پرچم حسینی محقق شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.