ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62170
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۰۶
  • 303 بازدید
  • ارسال توسط :
افتتاح نمایشگاه «موشک‎های دریایی» بومی‎ساز در یمن+تصاویر

افتتاح نمایشگاه «موشک‎های دریایی» بومی‎ساز در یمن+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیروهای مسلح ارتش یمن روز دوشنبه گذشته نمایشگاه «موشک‎های دریایی» را که نیروی دریایی و گارد ساحلی ارتش یمن و انصارالله برگزار کردند، افتتاح کرده است. موشک های یمن فرماندهان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیروهای مسلح ارتش یمن روز دوشنبه گذشته نمایشگاه «موشک‎های دریایی» را که نیروی دریایی و گارد ساحلی ارتش یمن و انصارالله برگزار کردند، افتتاح کرده است.

موشک های یمن

فرماندهان نیروی دریایی و گارد ساحلی یمن درباره این سامانه موشک‎های دریایی بومی ساز که نام «المندب» را برای آن انتخاب کردند، می‏‌گویند که این موشک‌های دریایی از دقت بالایی در هدف قرار دادن برخوردار هستند.

یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، صماد هم ضمن تقدیر و تشکر از نظامیان و فرماندهان بخش صنایع نظامی و موشکی و دریایی اعلام کرد این دستآورد بزرگ باعث تغییر موازنه قوا و معادلات جنگ خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.