ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62196
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
تولید نرم‌افزار صوتی ترتیل در یمن

تولید نرم‌افزار صوتی ترتیل در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الصحوة نت» یمن، مرکز اطلاع‌رسانی مؤسسه «تعامل با علمای یمن» تفاهم‎نامه‌ای با انجمن قاریان این کشور برای تولید نرم‌افزار مصحف ترتیل قرآن امضا کرد.«عبدالمجید محمد غیلی»، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وابسته به مؤسسه «تعامل با علمای […]

تولید فایل صوتی ترتیل قرآن کریم در یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الصحوة نت» یمن، مرکز اطلاع‌رسانی مؤسسه «تعامل با علمای یمن» تفاهم‎نامه‌ای با انجمن قاریان این کشور برای تولید نرم‌افزار مصحف ترتیل قرآن امضا کرد.
«عبدالمجید محمد غیلی»، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وابسته به مؤسسه «تعامل با علمای یمن»(ناظر رادیو قرآن این کشور) از امضای سند همکاری میان این مرکز و انجمن قاریان یمن برای تولید نرم‌افزار صوتی ترتیل قرآن کریم با عنوان «مصحف صنعانی» خبر داد.
وی در این باره تصریح کرد: نظارت مرکز رسانه‌ای بر تولید نرم‌افزار صوتی ترتیل قرآن با هدف حفظ میراث یمن و بیان ویژگی‌های قرائت و ترتیل یمنی صورت می‌گیرد.
غیلی گفت: در این نرم‌افزار تلاش می‌شود، ترتیل آیات قرآن با تلاوت‌های ماهرانه و مسلط و با کیفیت فنی بالا و ضبط حرفه‌ای به خوانندگان عربی و بین‌المللی ارائه شود.
وی تصریح کرد: نحوه ترتیل صنعانی ویژگی‌های خاص خود را دارد که روح و قلب را آرامش می‌بخشد. 
«شیخ عبدالله جیاش»، دبیرکل انجمن قاریان یمن نیز طی سخنانی از مرکز رسانه‌ای مؤسسه تعامل با علمای یمن به دلیل برعهده گرفتن مسئولیت نظارت بر تولید ترتیل قرآن با تلاوت‌های یمنی مورد علاقه مردم که توسط انجمن قاریان انتخاب شده‌اند، قدردانی کرد.
گفتنی است، رادیو قرآن یمن وابسته به مرکز رسانه‌ای مؤسسه تعامل با علمای یمن کار خود را از ماه رمضان سال 1438 هجری قمری آغاز کرد و پخش برنامه‌هایی از علما، مبلغان و قاریان یمنی، بخشی از برنامه‌های این رسانه است/.

همچنین، این مرکز
 پروژه‌های رسانه‌های بزرگی را با هدف تقویت حضور علما و مبلغان در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی اجرا می‌کند/.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.