ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62231
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۱۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم ایلام برای پذیرایی از زائران  اربعین 220 موکب دایر کردند

مردم ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین 220 موکب دایر کردند

حجت الاسلام محمد محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزون بر موکب ها، زنان و مردان به ویژه جوانان این استان در همه مسیرهای تردد زائران با برپایی ایستگاه های صلواتی در طول شبانه روز سعی کردند که به بهترین وجه به زائران ابا عبدالله خدمت کنند.وی افزود: هر کس با […]

حجت الاسلام محمد محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزون بر موکب ها، زنان و مردان به ویژه جوانان این استان در همه مسیرهای تردد زائران با برپایی ایستگاه های صلواتی در طول شبانه روز سعی کردند که به بهترین وجه به زائران ابا عبدالله خدمت کنند.
وی افزود: هر کس با هر آنچه که در توان داشت به خدمت گزاری زائران پرداخت و با تهیه غذا، اسکان، واکس کفش، تامین آب، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و … سعی در تکریم زوار داشتند.
وی همچنین از همه مسئولان استانی و کشوری و نیروهای نظامی و انتظامی و همه نیروهای درمانی و پلیس راه و … که زمینه را برای حضور زائران در کربلا و شرکت در آیین معنوی اربعین در کمال آرامش و امنیت برقرار کردند، تقدیر کرد.
وی فلسفه حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین را زنده نگه داشتن نهضت حسینی(ره) و درس های بزرگ عاشورا و شهدای کربلا اعلام کرد و گفت: این آیین معنوی همه ساله به گونه بسیار باشکوهی برگزار می شود و همه با شور و نشاط با وجود طولانی بودن راه و مشقت های مسیر در آن حضور می یابند.
حجت الاسلام محمدیان گفت: نهضت امام حسین(ع) یک نهضت زنده و جاری است که به همه ملت های آزادی خواه درس بزرگ استقامت در برابر ظلم و جور را می دهد و تن به بشریت درس آزاده زیستن و حریت می آموزد.
وی ادامه داد: که این حرکت نمادین و بزرگ جهانی شود و همه مردم پیام واقعی نهضت امام حسین (ع) را که درس آزادگی بود دریابند تا بشر به تکامل برسد.
مرز بین المللی مهران یکی از مرزهای پرتردد زوار در اربعین حسینی به کشور عراق است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از منابع رسمی تاکنون بیش از یک میلیون و 900هزار نفر از مبادی رسمی کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده اند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی **انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7177/6034

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.