ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62271
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۳۵
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
توزیع روزانه 2هزار غذا توسط موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم ایوان به زوار اربعین+تصاویر

توزیع روزانه 2هزار غذا توسط موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم ایوان به زوار اربعین+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان ایلام:: علی اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان در گفتگو با خبرنگار این سایت گفت: موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم شهرستان ایوان در حال خدمت رسانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان ایلام:: علی اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان در گفتگو با خبرنگار این سایت گفت: موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم شهرستان ایوان در حال خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان افزود: موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم دانشگاه علمی کاربردی ایوان در خروجی ایوان به سمت ایلام با حضور 60 نفر از دانشجویان بسیجی  از دهم آبان و به مدت دو هفته آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

اسماعیلی گفت: تهیه و توزیع 2 هزار غذا در هر روز، صبحانه ۵۰۰نفر،۶۰۰میان وعده ۳۰۰،چای ،خرما ، آش رشته ،شله زرد و…..شیرینی شربت میوه، برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر ایوان به سمت ایلام توسط دانشجویان خادم در این موکب صورت می گیرد.
 
وی افزود: علاوه بر توزیع مواد غذایی و اسکان، دانشجویان با برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر ایوان به سمت ایلام به زائران خدمت می کنند.
برپاییی نماز جماعت،پخش بروشور راهنمای زائر، پخش محصولات فرهنگی و پاسخ به سوالات شرعی از نمونه ای از فعالیت های این موکب  می باشد.


برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.