ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62317
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۱
  • 60 بازدید
  • ارسال توسط :
مقامات عراقی همکاری خوبی در برپایی موکب‌ها داشتند

مقامات عراقی همکاری خوبی در برپایی موکب‌ها داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر ، ذبیح‌الله بابایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارهای مراسم امسال از اربعین سال گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: ما ارتباط خود را با مسئولان عراقی و دیگر مجموعه‌های این کشور حفظ کردیم و هماهنگی‌ها در چندین نوبت با سفرها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر ، ذبیح‌الله بابایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارهای مراسم امسال از اربعین سال گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: ما ارتباط خود را با مسئولان عراقی و دیگر مجموعه‌های این کشور حفظ کردیم و هماهنگی‌ها در چندین نوبت با سفرها و رایزنی‌های متقابل انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه به لطف خداوند متعال هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم، ابراز کرد: عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در کشور عراق هرساله دست ما را می‌گیرند و امسال نیز فضاهای مورد نیز در اختیار ما قرار گرفته تا خادمین ما به ارائه خدمت بپردازند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ موکب استان زنجان فعالیت می‌کند، افزود: ما پیش بینی افزایش زائر را برای امسال داشتیم و در این زمینه تلاش شد تا خدمت رسانی قابل قبولی ارائه شود.

بابایی با اشاره به اینکه زائرین از خدمات امسال رضایت دارند، گفت: ما به این موضوع قانع نیستیم و باید با توان بیشتر برای سال آینده تلاش کنیم.

بابایی با بیان اینکه در بحث فرهنگی از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده بود، خاطرنشان کرد: امسال نسبت به افزایش کیفیت غذا تاکید ویژه داشتیم که این امر در بازدیدهایی که ما داشتیم مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر فرصت خادمی امام حسین(ع) را بدانیم، تصریح کرد: در این فرصتی که با لطف خداوند و برکت خون شهدا میسر شده نباید شهدا را از یاد ببریم چرا که آنها این مسیر را برای ما هموار کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه افزایش حضور مردم در پیاده روی امسال دلایل مختلفی دارد، گفت: به لطف خداوند متعال با ریشه کن شدن داعش امنیت به عراق برگشته است، امسال شاهد افزایش زائرین در سامرا هستیم.

بابایی بیان کرد: برنامه‌های خوب صدا و سیما در به تصویر کشیدن این حماسه بزرگ نیز سبب شده تا به تعداد زائرین اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی موکب‌های ما با کمک‌های مردمی برپا شده است، افزود: ریالی از اعتبارات دولتی برای مراسم اربعین هزینه نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.