ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62333
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۱۱
  • 237 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ولی فقیه در استان شهادت مدافع حرم تبریزی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در استان شهادت مدافع حرم تبریزی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتشار پیامی شهادت بسیجی پاسدار، خادم قرآن و اهلبیت شهید «وحید فرهنگی» را تسلیت گفت. در متن این پیام که چهارشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتشار پیامی شهادت بسیجی پاسدار، خادم قرآن و اهلبیت شهید «وحید فرهنگی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام که چهارشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: بسم رب الشهداء و الصدیقین، مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید.

خبر شهادت «بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی» فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ؛ داعشی های جنایت کار و دردمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری امام خامنه ای و بویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی  تسلیت عرض می نمایم  و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان موسسه قرآن و عترت نور صبر و اجر مسألت دارم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.