ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62357
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

ادعای عجیب جواد ظریف درباره سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 ، در حالی‌که در اثر رشادت‌های مدافعان حرم، داعش در سوريه در مرز نابودی قرار گرفته و بحران سوریه رو به اتمام است جواد ظریف در توییتی به زبان انگلیسی، بدون اشاره به ایستادگی چند ساله محور مقاومت در برابر داعش (یکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 ، در حالی‌که در اثر رشادت‌های مدافعان حرم، داعش در سوريه در مرز نابودی قرار گرفته و بحران سوریه رو به اتمام است جواد ظریف در توییتی به زبان انگلیسی، بدون اشاره به ایستادگی چند ساله محور مقاومت در برابر داعش (یکی از بیگانه‌ترین انواع تروریسم با گفتگو و دیپلماسی) مدعی شده است که “از راه گفتگوهای فراگیر” به پایان کابوس سوریه نزدیک می‌شویم.

 “محمد جواد ظریف” وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر اعلام کرد: به هر اندازه که در پایان دادن به کابوس سوریه از طریق گفت‌و‌گویی فراگیر نزدیک ‌می‌شویم، همین کار را برای یمن هم باید انجام دهیم. نباید بحران‌ تازه‌ای به‌وسیله بمباران، تهدید و یا استعفا تحمیل شود. هیچ بحرانی نیست که با دیپلماسی قابل حل نباشد. ما یک بار آن را ثابت کردیم. هدف ایران تأمین و حفظ صلحی است که هیچ طرفی از آن محروم و مستثنی نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.