ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62504
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
شور حسینی مردم کهگیلویه و بویراحمد در اربعین سرور و سالار شهیدان

شور حسینی مردم کهگیلویه و بویراحمد در اربعین سرور و سالار شهیدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز /پنجشنبه/ در قالب دسته‌ های سینه زنی و زنجیر زنی در تمامی نقاط این استان با حرکت به سمت حرم امامزادگان، مساجد، حسینیه ‌ها و تکایا در غم جانسوز شهادت امام سوم شیعیان و 72 یار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز /پنجشنبه/ در قالب دسته‌ های سینه زنی و زنجیر زنی در تمامی نقاط این استان با حرکت به سمت حرم امامزادگان، مساجد، حسینیه ‌ها و تکایا در غم جانسوز شهادت امام سوم شیعیان و 72 یار باوفای آن حضرت به عزاداری می پرداز‌ند.
امروز حسینیه‌ ها، مساجد و خیابان‌ های شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد همچون مناطق مختلف این استان صحنه دلدادگی و ارادت شیفتگان به ائمه اطهار (ع) است.
ارادتمندان، شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با نصب پارچه نوشته ‌های سیاه رنگ عزا بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق و ارادت خود را نسبت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش نشان داده اند.
سخنرانان و مداحان در این آیین ‌های سوگواری به تبیین بخشی از زندگی، ابعاد شخصیتی، فضائل و ویژگی‌ های سومین امام شیعیان و اهداف نهضت عاشورا می‌ پردازند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.