ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62552
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۴
  • 491 بازدید
  • ارسال توسط :
الشامی: پایتخت‌های ائتلاف متجاوز، اهداف مشروع موشک‌های ارتش یمن هستند

الشامی: پایتخت‌های ائتلاف متجاوز، اهداف مشروع موشک‌های ارتش یمن هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف‌الله الشامی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک، اظهار داشت که هرچه قدر حلقه محاصره ملت یمن تنگ‌تر شود، پس حق مشروع آن‌ها این است که این ائتلاف متجاوز را هدف قرار دهند. وی افزود: یگان موشکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف‌الله الشامی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک، اظهار داشت که هرچه قدر حلقه محاصره ملت یمن تنگ‌تر شود، پس حق مشروع آن‌ها این است که این ائتلاف متجاوز را هدف قرار دهند.

وی افزود: یگان موشکی و نیروی دریایی یمن می‌تواند اقدام لازم را برای مقابله با متجاوزان انجام دهد و این امری است که کشورهای ائتلاف متجاوز باید آن را جدی بگیرند.

الشامی تاکید کرد: شهرهایی مانند ابوظبی، دبی و سایر شهرهای کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی، اهداف مشروع ملت یمن هستند، زیرا ما نمی‌توانیم شاهد دخالت و حملات هوایی و موشکی این کشورها باشیم و سکوت کنیم.

پیش از این محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت در واکنش به مواضع کاخ سفید در حمایت از عربستان گفت که حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع متجاوزان و مزدوران عربستان برای دفاع است و این حملات تا زمانی که تجاوز و محاصره ادامه یابد، ادامه خواهد یافت.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز شنبه در پاسخ به ادامه حملات ائتلاف متجاوز سعودی، فرودگاه الملک خالد ریاض را هدف قرار دادند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.