ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62556
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
ارادت پاکستانی‌ها به سالار شهیدان؛از دسته‌های عزاداری تا موکب خدمت‌رسانی در مسیر کربلا+ تصاویر

ارادت پاکستانی‌ها به سالار شهیدان؛از دسته‌های عزاداری تا موکب خدمت‌رسانی در مسیر کربلا+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم پاکستانی‌‌هایی که در کشورهای مختلف جهان زندگی می‌کنند هیچگاه عشق و ارادت خود به سالار شهیدان را فراموش نکرده و در هر نقطه‌ای از جهان که باشند همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) لباس مشکی به تن کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم پاکستانی‌‌هایی که در کشورهای مختلف جهان زندگی می‌کنند هیچگاه عشق و ارادت خود به سالار شهیدان را فراموش نکرده و در هر نقطه‌ای از جهان که باشند همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) لباس مشکی به تن کرده و اقامه عزا می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی است در اربعین امسال فقط از مرز میرجاوه، 33هزار و 681 زائر پاکستانی به سوی عراق حرکت کرده و خود را به قافله بزرگ اربعین رساندند.

گفتنی است موکب‌‌های مختلفی از سوی پاکستانی‌ها در مسیر پیاده روی کربلا راه اندازی شده و در آن به زوار خدمت رسانی می‌‌شود.

این درحالی است که شور عزاداری در سراسر پاکستان نیز وجود دارد و صدها هزار نفر با برگزاری دسته‌‌های عزادرای در شهرهای مختلف این کشور محبت خود را به شهید کربلا نشان می‌دهند.

پاکستانی‌‌ها امسال 10 برنامه بزرگ در مسیر پیاده روی اربعین برگزار کردند که آخرین برنامه آنها فردا در کربلا برگزار خواهد شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.