ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62660
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۴۰
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان افکار عمومی را فریب می دهد/شورای امنیت مانع شود

عربستان افکار عمومی را فریب می دهد/شورای امنیت مانع شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن امروز جمعه، عربستان را به گمراه کردن افکار عمومی بین المللی متهم کرد. وی اعلام کرد: گمراه کردن افکار عمومی بین المللی سیاست تروریستی است که سعودی ها از طریق پوشیدن لباس قربانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن امروز جمعه، عربستان را به گمراه کردن افکار عمومی بین المللی متهم کرد.

وی اعلام کرد: گمراه کردن افکار عمومی بین المللی سیاست تروریستی است که سعودی ها از طریق پوشیدن لباس قربانی و وارونه جلوه دادن حقایق به خوبی آنرا پیاده می کنند اما واقعیت قوی تر از هر جعل و تزویری است.

سخنگوی انصارالله یمن گفت: آنکه دست به تجاوز و محاصره می زند و سپس از موشک به سازمان ملل شکایت می کند بهتر است که عریضه ای طولانی تهیه کند(اشاره به جنایت سعودی ها ضد ملت یمن از سه سال قبل تاکنون).

وی بیان کرد: شورای امنیت باید به واشنگتن، ریاض و ابوظبی بگوید که دیگر کافی است.

از سوی دیگر شورای عالی سیاسی یمن از مردم، گروههای سیاسی، احزاب سیاسی و سازمانهای جامعه مدنی این کشور خواست که دوشنبه آینده در تظاهرات گسترده درصنعا در محکومیت تشدید محاصره یمن و بستن همه گذرگاه های این کشور مشارکت کنند.

این شورا در دعوت خود بر اهمیت مشارت گسترده در این تظاهرات در محکومیت محاصره و بستن گذرگاهها و کشتارهایی که ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود ضد ملت یمن مرتکب می شود و دعوت از جامعه بین المللی برای عمل به مسئولیت خود تاکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.