ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6269
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۳۸
  • 209 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم “عباس دانشگر” در سمنان برگزار شد

آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم “عباس دانشگر” در سمنان برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم "عباس دانشگر" با حضور پرشور مردم شهیدپرور سمنان و جمع زیادی از مدیران استان سمنان در مسجد الزهرای این شهر برگزار شد. امام‌جمعه موقت سمنان، دبیر مجمع علمای استان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، استاندارسمنان، […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم "عباس دانشگر" با حضور پرشور مردم شهیدپرور سمنان و جمع زیادی از مدیران استان سمنان در مسجد الزهرای این شهر برگزار شد.

امام‌جمعه موقت سمنان، دبیر مجمع علمای استان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، استاندارسمنان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و جمع زیادی از بزرگان و نخبگان استان و شهرستان سمنان در این آیین حضور داشتند.

خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان استان سمنان نیز در این آیین بزرگداشت، حضوری پرشور و جانانه داشتند و آمدند تا تسلی‌دهنده دل بازماندگان عباس شهید باشند.

حاضران در این آیین ضمن قرائت قرآن و زیارت عاشورا برای این رویش دهه هفتادی انقلاب اسلامی، در رثای اخلاص و معصومیت وی مویه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و امام‌جمعه سمنان در حاشیه این مراسم از حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور سمنان در مراسم تشییع پیکر عباس قدردانی کرد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به لزوم ادامه راه شهدا عنوان کرد: شهید عباس دانشگر افتخاری بزرگ برای مردم استان و شهرستان سمنان است.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در عملیات مستشاری در سوریه به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) پیوست.

آئین وداع با این شهید بزرگوار نیز شامگاه روز گذشته با حضور پرشور مردم در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) این شهرستان برگزار شد.

شهید عباس دانشگر که در سال 1372 در شهر سمنان متولد شد چند روز قبل در عملیات مستشاری در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد. آیین تشییع پیکر پاک این شهید والامقام صبح امروز در سمنان با حضور مثال‌زدنی مردم شهیدپرور سمنان برگزار شد.

مراسم سومین روز شهادت این شهید والامقام چهارشنبه بیست و ششم خردادماه در مسجد عمرانکو و مراسم هفتم شهادت وی نیز در روز پنجشنبه بیست و هفتم خردادماه در مسجد الزهرا (س) شهر سمنان برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن