ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62706
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
آمادگی موکب های آستارا برای بازگشت زائران خارجی اربعین حسینی

آمادگی موکب های آستارا برای بازگشت زائران خارجی اربعین حسینی

جمشید مهدوی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: خدماتی که هنگام ورود زائران خارجی از مرز آستارا به آنها ارائه می شد، در بازگشت نیز با کیفیت مناسبی ارائه خواهد شد.وی اضافه کرد: آماده کردن شرایط اسکان زائران خارجی هنگام بازگشت به کشور خودشان مهم است و حسینیه و زائرسرای حرم امام زادگان […]

جمشید مهدوی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: خدماتی که هنگام ورود زائران خارجی از مرز آستارا به آنها ارائه می شد، در بازگشت نیز با کیفیت مناسبی ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: آماده کردن شرایط اسکان زائران خارجی هنگام بازگشت به کشور خودشان مهم است و حسینیه و زائرسرای حرم امام زادگان آستارا به این منظور با ظرفیت اسکان یک هزار و 200 نفر در شب، آماده شده است.
رسول امیدی مدیرکل گمرک آستارا نیز از آمادگی کامل این اداره کل برای بازگشت زائران خارجی اربعین خبر داد و بیان کرد: پس از عزیمت هشت هزار و 723 زائر خارجی اربعین از مرز آستارا به کربلا، ساعت فعالیت گمرک از حالت شبانه روزی به وضعیت عادی خود بازگشته بود اما دوباره برای هدایت زائران به کشورهای خود، شبانه روزی شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.