ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62742
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
  • 392 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه قصرشیرین: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است

امام جمعه قصرشیرین: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: ایران اسلامی صلح طلب است و بررسی تاریخ نشان می دهد که این نظام اسلامی هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است.وی اظهارداشت: در صورت کوچکترین تعرض دشمنان، سربازان ولایت منطقه را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: ایران اسلامی صلح طلب است و بررسی تاریخ نشان می دهد که این نظام اسلامی هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است.
وی اظهارداشت: در صورت کوچکترین تعرض دشمنان، سربازان ولایت منطقه را برای تمام دشمنان نطام اسلامی تبدیل به جهنم خواهد کرد.
وی بیان کرد: تسلیحات نظامی کشورمان در راستای دفاع از کیان اسلامی و عامل بازدارندگی مهم در برابر تجاوزهای احتمالی دشمنان است.
وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان مبنی بر تجهیز نیروهای انصارالله یمن توسط جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نیروهای انصارالله یمن را تجهیز می کرد، دیگر نامی از عربستان و همپیمانان وی در منطقه باقی نمی ماند.
وی گفت: ائتلاف عربستان در حالی جمهوری اسلامی ایران به تجهیز نیروهای انصارالله یمن متهم می کند که هیچ سند و مدرکی در اختیار ندارند.
امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بازداشت شاهزاده های سعودی در چند روز گذشته، گفت: محمدبن سلمان ولیعهد عربستان، این افراد را به جرم مبازره با فساد بازداشت کرده است و این در حالیست که پشت پرده این اقدام وی، رژیم صهیونیست است.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: بازداشت شاهزاده های سعودی برای به قدرت رسیدن ولیعهد جوان عربستان است تا با این اقدام، تمام رقبای خود را از صحنه سیاست حذف کند.
وی افزود: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در راستای مبارزه با فساد، قصد دارد چهره خوبی از خود در جهان به نمایش بگذارد و این اقدام وی عوامفریبی بیش نیست.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.