ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62774
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه مهاباد: بیش از هفت میلیون نفر در خطر نسل کشی عربستان در یمن هستند

امام جمعه مهاباد: بیش از هفت میلیون نفر در خطر نسل کشی عربستان در یمن هستند

ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد با بیان اینکه متهم اصلی نسل کشی مسلمانان یمن، آل سعود است، افزود: سازمان ملل و متحدان استکبار جهانی با چشم بستن به محاصره این کشور زمینه این نسل کشی را هموار کرده اند.وی در خصوص اتهام ایرانی بودن موشک شلیک شده به ریاض […]

ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد با بیان اینکه متهم اصلی نسل کشی مسلمانان یمن، آل سعود است، افزود: سازمان ملل و متحدان استکبار جهانی با چشم بستن به محاصره این کشور زمینه این نسل کشی را هموار کرده اند.
وی در خصوص اتهام ایرانی بودن موشک شلیک شده به ریاض عربستان بیان کرد: این جریان سازی ها و فرافکنی مقام های سعودی برای انحراف افکار عمومی نسبت به قحطی به وجود آمده در یمن است.
وی اظهار کرد: ائتلاف عربی با بستن پایانه های زمینی، هوایی و دریایی علیه کشور یمن و حوثی ها اوضاع وخیمی را در این کشور به وجود آورده اند.
تاکنون بر اثر حملات و بمباران های هوایی عربستان و چند کشور عربی به رهبری این کشور، تاکنون دستکم 10 هزار نفر در یمن که بیشترشان غیرنظامی، زن و کودک بوده اند جان خود را از دست داده و سه میلیون نفر دیگر بی خانمان شده اند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093 ** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.