ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62776
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه بندرعباس:جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از مستضعفان است

امام جمعه بندرعباس:جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از مستضعفان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: با حمایت های جمهوری اسلامی غزه در نبرد با اسرائیل غاصب به برتری رسید و امروز هم از مردم مظلوم یمن حمایت می کند.وی ادامه داد: آیا حاکمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: با حمایت های جمهوری اسلامی غزه در نبرد با اسرائیل غاصب به برتری رسید و امروز هم از مردم مظلوم یمن حمایت می کند.
وی ادامه داد: آیا حاکمان سعودی و شیخ نشین دبی که دست به جنایت علیه مردم مظلوم می زنند ، حامی مظلومان هستند؟.
وی به دستگیری 500 نفر از شاهزادگان سعوی توسط فرزند شاه عربستان پرداخت و ادامه داد: دزد ها ، دزد بگیر شده اند ، شاه و پسرش کم دزدی نکرده اند.
وی اضافه کرد: این اقدام ها انسان را به یاد شاه ایران می اندازد که با دستگیری نزدیکان خود سعی داشت مردم را آرام کند اما نتیجه ای نگرفت.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: امیدواریم همانگونه که شاه ایران از سیاست خود نتوانست نتیجه ای بگیرید و سرنگون شد آل سعود هم سرنگون شوند.
آیت الله نعیم آبادی به جنایت های خاندان سعودی در یمن پرداخت و افزود: یک میلیون کودک یمنی به علت نبود غذا در معرض گرسنگی قرار دارند ولی آیا یک آخوند وهابی در برابر این ظلم ها و جنایت ها موضع گیری کرده است.
وی بیان کرد: صدای سازمان ملل در برابر جنایت های آل سعودی در یمن بلند شد ولی آمریکا به جای فشار آوردن به آل سعود سلاح و تجهیزات به آن می فروشد، ترامپ در برابر دریافت رشوه از شاه عربستان به رقص عربی پرداخت.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانی علم در خدمت صلح پرداخت و گفت: علم بدون معنویت و با زیربنای مادی نمی تواند در خدمت صلح باشد.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: انسان هایی که تنها اندیشه شان کسب رفاه و ثروت بیشتر برای خویش است و اصالت را به پول می دهند و چیزهای دیگر را باور ندارند چگونه می توانند به صلح خدمت کنند.
امام جمعه بندرعباس بیان کرد: علم تمدن غربی در خدمت توسعه استثمار است و تنها زبان پول و زور را می شناسد و اگر ایران اسلامی زور و قدرت نداشت، خاک کشور توسط آمریکا به توبره کشیده می شد.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: غربی ها دروغ می گویند و با وجود اینکه جهان را به نابودی کشانده اند روزی را به عنوان علم در خدمات به صلح و توسعه نامگذاری کرده اند.
وی یاد آور شد: برای قرار گرفتن علم درخدمات صلح و توسعه جهانیان باید معنویت را احیاء و تقویت کنند و به هر میزان معنویت تقویت شود علم در خدمت صلح قرار می گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز کتاب و کتابدار پرداخت و گفت: کتاب مناسب می تواند انسان را احیاء و موجب رشد و تعالی وی شود.
3219/ 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.