ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62783
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب ها تا پایان ماه صفر جمع آوری نشوند

موکب ها تا پایان ماه صفر جمع آوری نشوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تقدیر از خادمان اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی از حوادث برجسته ای است که اگر درست توسط رسانه های غرب و شرق منعکس شود همه را متحیر خواهد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تقدیر از خادمان اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی از حوادث برجسته ای است که اگر درست توسط رسانه های غرب و شرق منعکس شود همه را متحیر خواهد کرد.
وی گفت: عربستان سعودی با آن همه ثروت سالیانه در موسم حج تمتع فقط پذیرای یک و نیم میلیون نفر است در حالی که 25 میلیون نفر در مراسم اربعین حضور دارند چرا که اداره این حجم عظیم جمعیت خارج از توان هر دولتی است و خود مردم کارها را مدیریت می کنند.
آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری 27 صفر به نام روز وقف بیان داشت: کرمانشاه در وقف قدمتی دیرینه دارد و همین الان موقوفه هایی با عمر 150 و 200 ساله در این شهر وجود دارند.
او بر رعایت مصارف وقف در مصارف خاص خودشان تاکید کرد و گفت: اگر در مصرف موقوفات رعایت نکنیم خیری نخواهند داشت.
به گفته امام جمعه کرمانشاه، بسیاری از موقوفات در راه خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) وقف شده اند که نتیجه اش برپایی بسیاری از موکب هایی است که به زوار خدمات می دهند.
آیت الله علما، همچنین به روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: راه رسیدن به بصیرت مطالعه است بخصوص اینکه فضای مجازی ما را بیشتر موظف به مطالعه کتاب می کند.
وی به نقل از مقام معظم رهبری پرخسارت ترین کار انسان را تنبلی در کتابخوانی بیان کرد.
امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به روز جهانی علم در خدمت توسعه تاکید کرد که علم و دانش باید در خدمت به بندگان خدا و ایجاد صلح باشد نه اینکه منجر به جنگ و خونریزی و آدم کشی شود.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.