ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62831
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
هیئت علمایی از اندونزی در حرم امام حسین (ع) حضور یافت

هیئت علمایی از اندونزی در حرم امام حسین (ع) حضور یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، یک هیئت علمایی از اندونزی به حرم مطهر حضرت سید الشهدا (علیه السلام) مشرف شدند و با حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی پیرامون گسترش پل های ارتباطی و تقویت روابط و همکاری مشترک با آستان مقدس حسینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، یک هیئت علمایی از اندونزی به حرم مطهر حضرت سید الشهدا (علیه السلام) مشرف شدند و با حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی پیرامون گسترش پل های ارتباطی و تقویت روابط و همکاری مشترک با آستان مقدس حسینی گفت‌وگو کردند.

عبد الله عبد القادر بیک یکی از اعضای این هیئت با اشاره به اینکه سفر هیئت اندونزیایی برای تقویت روابط و گسترش پل های همکاری مشترک بین دو طرف بوده است، تصریح کرد: این هیئت زائر، به نمایندگی از علمای بزرگ شیعه، صاحبان مؤسسات، نهاد ها و مدارس دینی اندونزی آمده اند.

وی افزود: گزارشی از فعالیت های مؤسسه های دینی و حوزه های علمیه موجود در اندونزی و مهمترین مشکلات و محدودیت هایی که با آن رو به روست، ارائه شد.

حجت الاسلام کربلایی توصیه هایی را بیان کرد که مهم ترین آن ها تقویت روابط اجتماعی و دامن نزدن به اختلافات میان تمامی اقشار بود.

وی همچنین بر یاری و کمک به ایتام، فقرا و نیازمندان، توجه به زبان عربی، حفظ قرآن و احکام تلاوت تاکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.