ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62838
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
دوترته: از روسیه سلاح می‌خریم

دوترته: از روسیه سلاح می‌خریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین ماه گذشته میلادی آزادی شهر “ماراوی” از شبه‌نظامیان داعش را پس از ۱۵۴ روز نبرد اعلام کرد؛ درگیری که به کشته شدن بیش از ۱۱۰۰ تن از جمله ۱۶۵ سرباز و آوارگی حدود ۴۰۰ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین ماه گذشته میلادی آزادی شهر “ماراوی” از شبه‌نظامیان داعش را پس از ۱۵۴ روز نبرد اعلام کرد؛ درگیری که به کشته شدن بیش از ۱۱۰۰ تن از جمله ۱۶۵ سرباز و آوارگی حدود ۴۰۰ هزار سکنه این منطقه منجر شد.

دوترته در حاشیه نشست همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه در ویتنام گفت: می‌خواهیم یک نیروی مسلح مقتدر و یک پلیس قدرتمند ایجاد کنیم و به همین دلیل قصد داریم تا این بار از روسیه سلاح بخریم.

فیلیپین قرار بود بیش از ۲۰ هزار سلاح از آمریکا بخرد اما برخی از سناتورها که از سابقه حقوق بشری و افزایش کشتارها به دست دوترته نگرانند، روند این فروش را متوقف کردند. اما چین و روسیه که روابطشان در ماه‌های اخیر به شدت با فیلیپین ارتقا یافته است، در مجموع ۱۱ هزار سلاح تهاجمی و کامیون به آن اهدا کردند.

دفتر ریاست جمهوری فیلیپین به نقل از دوترته اعلام کرد: کمک به موقع شما به کشورم موجب شد تا دست از سلاح‌های کهنه بکشیم و ذخایر جدیدی برای خودمان ایجاد کنیم.

مانیل و مسکو در جریان اولین سفر یک وزیر دفاع روسی به فیلیپین در ماه گذشته یک قرارداد نظامی تدارک لجستیک از جمله قراردادی با یک شرکت دولتی برای تامین تجهیزات به امضا رساندند.

به گفته یک مقام امنیتی، فیلیپین بودجه‌ای معادل ۲.۴۴ میلیارد دلار برای مدرن‌سازی ارتش از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ دارد.

او افزود: ما به دنبال خرید بالگرد، تسلیحات کوچک و تجهیزاتی برای امدادرسانی و عملیات‌های نجات هستیم اما هنوز در حال بررسی جزئیات آن هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.