ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6285
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان با بکارگیری گروه های اجاره ای فتنه بزرگی در جهان اسلام ایجاد کرده است

عربستان با بکارگیری گروه های اجاره ای فتنه بزرگی در جهان اسلام ایجاد کرده است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه در تشییع پیکر مطهر سعید شاملو شهید مدافع حرم در ملایر افزود: در حال حاضر یک مثلث شومی با هدف ایجاد تفرقه و فتنه در جهان اسلام شکل گرفته که قرار گرفتن عربستان به عنوان ضلع سوم این مثلث مایه تاسف […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه در تشییع پیکر مطهر سعید شاملو شهید مدافع حرم در ملایر افزود: در حال حاضر یک مثلث شومی با هدف ایجاد تفرقه و فتنه در جهان اسلام شکل گرفته که قرار گرفتن عربستان به عنوان ضلع سوم این مثلث مایه تاسف است.
وی اظهار کرد: ضلع نخست این مثلث استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است که نقشه ها و راههایی را تعریف کرده اند که بتوانند خاورمیانه را آنطور که می خواهند تعریف کنند.
وی افزود: ضلع دوم مثلث رژیم غاصب صهیونیستی اسراییل است که با غصب سرزمین دیرینه فلسطینی ها در این منطقه جای گرفته و به دنبال هدف قوم برتر در جهان بوده و هیچ بویی از انسانیت و بشریت نبرده اند.
سردار مجیدی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تغییر نقشه خاورمیانه است، بیان کرد: کشورهای سوریه، عراق، لبنان، یمن و جمهوری اسلامی را هدف تغییر آمریکا بود و در صدد بود جغرافیای این کشورها را به کشورهای کوچکی که بتواند بر آنها تسلط کند، تغییر دهد.
وی اظهار کرد: امروز پس از گذشت 6 سال از اتفاق های رخ داده در منطقه خاورمیانه، روش و شکل جدیدی از اتحاد مسلمانان شکل گرفته و شهدای مدافع حرم در خط مقدم این راه قرار گرفته اند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: نه تنها آمریکا به اهدافش دست پیدا نکرد، بلکه فرزندان شما که در این راه به شهادت رسیدند، خط جغرافیایی نظام انقلاب اسلامی را صدها کیلومتر در آن طرف مرزها قرار دادند.
سردار مجیدی گفت: امروز استکبار از این واهمه دارد که رنگ و غالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به عنوان یک الگوی اسلامی در جهان تعریف شده، مقابل آنها بایستد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در راس این نظام مقام معظم رهبری به عنوان یکی از فرزندان فاطمه(س) حکومت را نظارت می کند و می تواند دشمنی های دشمن اسلام را همانند امام راحل(ره) پیشاپیش به ما تذکر داده و به ما می گوید که در مقابل دشمن چه کاری باید انجام دهیم.
وی در عین حال اقتصاد مقاومتی را طبق تاکیدات رهبری تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان که قصد فشار بر ما را از راه مسایل اقتصادی دارند، عنوان کرد.
سردار مجیدی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی را باید با روحیه جهادی مانند شهدا بویژه شهدای مدافع حرم ادامه دهیم و اگر مسئولان و مردم ما روحیه ایثار و جهاد را از خود تقویت کنند، قطعا در مقابل استکبار پیروز خواهیم شد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سعید شاملو گفت: این شهید بزرگوار رشادت های بزرگی را از خود در گردان 151 لشگر 32 انصارالحسین(ع) در دفاع مقدس از خود بر جای گذاشت و با وجود مجروحیت دو بار در جنگ حضور پیدا کرد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه مدت خدمتش در سپاه به پایان رسیده بود، اما به مدت یک سال داوطلبانه در سخت ترین پست نظامی و به عنوان نیروی تخریب چی یگان های عملیاتی در منطقه سوریه قرار گرفت، در حالی که هر کسی این پست را قبول نمی کند.
وی با بیان اینکه شهید شاملو هدف بالا و والایی برای دفاع از حرمین حضرت زینب(س) و رقیه(س) داست، افزود: دفاع از حرم اهل بیت(ع) یکی از سه امتیاز بزرگ شهدای مدافع حرم طبق بیانات مقام معظم رهبری است.
سردار مجیدی ایستادگی در مقابل دشمنان را امتیاز دوم شهدای مدافع حرم دانست و بیان کرد: شهدای مدافع حرم در مقابل دشمنی می ایستند که هدفش را جمهوری اسلامی قرار داده و در خاک ما باید می جنگید، اما شهدا در صدها کیلومتر آن سوی مرزها ایستادند و دشمن را زمین گیر کردند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: امتیاز سوم این شهدا این است که در غربت به شهادت رسیدند و افتخار چهارم شهید شاملو این بود که مانند جد بزرگوارش امیرالمومنین علی(ع) در ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.
سردار مجیدی با تاکید بر اینکه رسالت بزرگ این شهیدان بر گردن ما است و این مسیر را باید ادامه دهیم، افزود: طبق تاکید شهید شاملو در وصیت نامه اش، باید جبهه مقاومت را با کمک های مالی خود و حضور در پایگاه ها پشتیبانی کنیم.
شهید سعید شاملو هفته جاری در عملیات مستشاری سوریه در اطراف شهر حل به مقام والای شهادت رسید و روز چهارشنبه در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر به خاک سپرده شد.
شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن