ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62960
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
تعداد دانش آموزان استان اصفهان سه درصد بیشتر از میانگین کشور/ بخش خصوصی به آموزش و پرورش کمک کند

تعداد دانش آموزان استان اصفهان سه درصد بیشتر از میانگین کشور/ بخش خصوصی به آموزش و پرورش کمک کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، واحد نجف آباد در نهمین جلسه این شورا، که عصر شنبه برگزار شد، با اشاره به روند رو به رشد کیفیت آموزش در مدارس و آموزشکده سما، گفت: از نظر سطح علمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، واحد نجف آباد در نهمین جلسه این شورا، که عصر شنبه برگزار شد، با اشاره به روند رو به رشد کیفیت آموزش در مدارس و آموزشکده سما، گفت: از نظر سطح علمی و و ضعیت موجود این پتانسیل وجود دارد که این حوزه به عنوان یکی از حوزه های برتر در سطح کشور شناخته شود.

مجلسی با بیان پتانسیل های موجود دانشگاه و مجموعه سما در زمینه شرکت های دانش و کار بنیان،خاطرنشان کرد: با راه اندازی هنرستان در مدارس سما و پذیرش دانش آموز قسمتی از مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی برآورده شده است.
وی بر وجود ارتباط مداوم و دوسویه بین معاونت سما و دانشگاه تاکید کرد و افزود: سما جزئی از بدنه دانشگاه است و هیچ گونه جدایی بین این دو حوزه وجود ندارد وهیات رئیسه دانشگاه این آمادگی را دارد همچون گذشته همه امکانات مورد نیاز حوزه سما اعم از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی را در اختیار آن قرار دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم با تاکید بر لزوم تعامل، همسویی و همبستگی بیش از پیش آموزش و پرورش با مدارس سما ابراز امیدواری کرد: با تقویت این تعامل، هر دوطرف از سودمندی آن برخوردار شوند.
محمدحسن قائدی ها، تاکید کرد: آمادگی داریم در مسایل آموزش و پرورش و در چارچوب قوانین دیده شده، حداکثر همکاری را با مدارس سما و بویژه سما نجف آباد که توانمندی بالایی را در این مجموعه شاهد هستیم داشته باشیم.

وی افزود: کارهای بسیار خوب و گسترده ای در مجموعه سما انجام گرفته و مدارس سما را از خود جدا نمی دانیم چرا که باری که مدارس سما و مدارس غیردولتی از روی دوش آموزش و پرورش بر می دارند کمک بسیار خوبی است.
قائدی ها خاطرنشان کرد: اکنون میانگین دانش آموزان استان اصفهان سه درصد بیشتر از میانگین کشوری است و تلاش داریم با فراهم کردن بستر لازم درصد این مشارکت بیشتر شود چرا که آموزش و پرورش نیازمند کمک بخش خصوصی است و باید با پیدا کردن راهکارهای ورود بخش غیردولتی و بویژه مدارس سما با توانمندی بالا بدنبال افزایش این تعامل باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به امکانات، فضا و تجهیزات مدارس سما اشاره کرد و افزود: «در بسیاری از مدارس، این امکانات وجود ندارد و آموزش و پرورش شهرستان باید با تعامل بیشتر، زمینه استفاده از این ظرفیت و پتانسیل را بیش از پیش فراهم کند.
این مسئول از تحت پوشش قرارگرفتن حدود هزار دانش آموز در قالب 38 کلاس درس در چارچوب مدارس خرید خدمات آموزشی در سال جاری توسط سما قدردانی کرد و گفت: تحقق این امر کمک بسیار خوبی به آموزش و پرورش بوده و امیدواریم با فراهم کردن بستر در سال آینده این امر توسعه پیدا کند و بتوانیم از توانمندی حوزه سما بیشتر بهره مند شویم.
قائدی‌ها با ابراز خرسندی از برگزاری دوره های مهارت آموزی در مدارس و آموزشکده سما، گفت: آنچه مورد نیاز دانش آموزان در جامعه امروز است آشنایی آنان با این گونه دوره هاست و کاری که سما نجف آباد در این زمینه انجام می دهد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و ما نیز در این راستا آماده ایم هر جایی که نیاز باشد وارد شویم و کمک کنیم.
اسداله خاکی، معاون دانشگاه و رئیس سما نجف آباد نیز با اشاره به فعالیت های کاربنیان در آموزشکده و دوخت لباس فرم همه دانش آموزان مدارس سمای نجف آباد با قیمت مناسب در سال جدید تحصیلی ابراز امیدواری کرد: از این پتانسیل موجود در دانشگاه و حوزه سما بهره برداری بیشتری شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.