ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62977
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۱۶
  • 289 بازدید
  • ارسال توسط :
۳۲ گلزار شهید در محمودآباد ساماندهی شد

۳۲ گلزار شهید در محمودآباد ساماندهی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، یحیی یوسف پور صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از بنیاد شهید محمودآباد با اشاره به ساماندهی ۳۲ گلزار شهدا در محمودآباد از افتتاح و بهره برداری از دو گلزار شهدای در بهمن ماه سالجاری همزمان با سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی خبر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، یحیی یوسف پور صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از بنیاد شهید محمودآباد با اشاره به ساماندهی ۳۲ گلزار شهدا در محمودآباد از افتتاح و بهره برداری از دو گلزار شهدای در بهمن ماه سالجاری همزمان با سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی خبر داد.

وی همچنین از برگزاری یادواره سرداران و ۴۱۳ شهید شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: این مراسم در سایه مشارکت کلیه دستگاههای دولتی و بخش خصوصی در محمودآباد برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان محمودآباد در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات رئیس و کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد گفت: تکریم و ادای احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه رسالتی بزرگی است که در سایه همت و تلاش کارکنان این اداره اتفاق می افتد.

سید اسماعیل حسینی رئیس بنیاد شهید محمودآباد نیز با بیان اینکه شهرستان محمودآباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۴۱۳ شهید و ۹۷۶ جانباز و ۸۷ اسیر تقدیم انقلاب کرده است، افزود:از مجموع ۲۱۳ فرزند شهید در شهرستان محمودآباد ۷۰ درصد آنها اشتغال بکار دارند و ۳۰ درصد آنها از جمله ۶ نفر با مدارک تحصیلی لیسانس به بالا بیکار و متقاضی اشتغال هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد بیشترمراجعه کنندگان این اداره متقاضی تسهیلات بانکی و اشتغال هستند که از ابتدای سالجاری ۱۱۶ نفر تسهیلات دریافت کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.