ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63087
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
آکسفام بازگشایی بنادر یمن را خواستار شد

آکسفام بازگشایی بنادر یمن را خواستار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، شین استیونسون Shane Stevenson مدیر آکسفام در یمن گفت: در بحبوحه اوضاع انسانی وخیم که یمن با آن مواجه است، جامعه بین المللی باید (به اصطلاح) ائتلاف تحت فرماندهی عربستان سعودی در یمن […]

آکسفام بازگشایی بنادر یمن را خواستار شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، شین استیونسون Shane Stevenson مدیر آکسفام در یمن گفت: در بحبوحه اوضاع انسانی وخیم که یمن با آن مواجه است، جامعه بین المللی باید (به اصطلاح) ائتلاف تحت فرماندهی عربستان سعودی در یمن را متقاعد کند بنادر این کشور را بازگشایی کند.

 استیونسون گفت: جامعه بین المللی باید راه حلی سریع برای آوردن مواد غذایی، سوخت و دارو به یمن بیابد.

وی افزود پیش از محاصره یمن توسط ائتلاف تحت فرماندهی عربستان سعودی، ۱۷ میلیون یمنی از ناامنی غذایی رنج می‌بردند. از این تعداد، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر «به شدت گرسنه» بوده اند.

علی ریزک روزنامه نگار آزاد در اظهار نظری در خصوص تحولات اخیر در شبه جزیره عربستان در مصاحبه با رادیو اسپوتنیک گفت: این محاصره ممکن است به تشدید بیشتر مناقشه در یمن منجر شود.

کارل شمبری مشاور رسانه‌ای منطقه‌ای در خاورمیانه از شورای آوارگان نروژ نیز گفت: این محاصره نه تنها به وخیم شدن اوضاع انسانی در این کشور جنگ زده منجر می‌شود، بلکه موجب افزایش قیمت‌های سوخت می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.