ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63115
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۳۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
داعشی‌هایی که به مادرشان هم رحم نکردند+تصاویر

داعشی‌هایی که به مادرشان هم رحم نکردند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعشی ها که مرتکب جنایات زیادی علیه بشریت شده اند از جنایت علیه نزدیکترین وابستگان خود نیز دریغ ندارند. منابع عراقی اعلام کردند: داعشی ها در شهر القائم عراق که به تازگی از لوث تکفیری ها آزاد شده است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعشی ها که مرتکب جنایات زیادی علیه بشریت شده اند از جنایت علیه نزدیکترین وابستگان خود نیز دریغ ندارند.

منابع عراقی اعلام کردند: داعشی ها در شهر القائم عراق که به تازگی از لوث تکفیری ها آزاد شده است علیه مادر خودشان نیز مرتکب جنایت فجیع شدند. این تروریستها قبل از فرار با زنجیر مادر خود که با پیوستن به داعش مخالف بود، بستند و آنرا در مسیر نیروهای عراقی در جریان عملیات آزادسازی این شهر از لوث تکفیری ها قرار دادند تا نیروهای عراقی فکر کنند که مادر این افراد عامل انتحاری است و آنرا بکشند.

 هنگامی که داعشی‌ها به مادرشان هم رحم نکردند+تصاویر

اما از خوش شانسی این مادر، نیروهای عراقی هنگام که این زن را دیدند با وی برخورد انسانی داشتند و پس از اطلاع از سلامتی اش وی را از زنجیر و بند آزاد کردند و کمک های پزشکی لازم به وی ارائه کردند.

هنگامی که داعشی‌ها به مادرشان هم رحم نکردند+تصاویر

منبع:مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.