ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6317
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۵۳
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
سفره افطار خانواده شهدای مدافع حرم در «کوی محبت» پهن شد

سفره افطار خانواده شهدای مدافع حرم در «کوی محبت» پهن شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، برنامه «کوی محبت» به منظور پاسداشت شهدای مدافع حرم که این شب ها در کنار سفره های افطار خانواده‌شان حضور ندارند در شب های ماه مبارک رمضان هر شب به مهمانی یک خانواده شهید مدافع حرم می رود و لحظات افطار را در کنار آنها […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، برنامه «کوی محبت» به منظور پاسداشت شهدای مدافع حرم که این شب ها در کنار سفره های افطار خانواده‌شان حضور ندارند در شب های ماه مبارک رمضان هر شب به مهمانی یک خانواده شهید مدافع حرم می رود و لحظات افطار را در کنار آنها سپری می کند.

در هفته جاری گروه ویژه برنامه «کوی محبت» مهمان سفره افطار خانواده های شهید سید مصطفی موسوی، مرتضی کریمی و سید علی حسینی بود. «کوی محبت» روزهای پنجشنبه ۲۷ خردادماه و جمعه ۲۸ خردادماه به میزبانی خانواده های محترم شهید حمیدی و شهید سلطانمرادی دعوت شده است.

«کوی محبت» عنوان برنامه ای است که با هدف پرداختن به سیره اهل بیت (ع) از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زیارتی روی آنتن می رود و با حضور استادان حوزه و دانشگاه و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می کند.

این برنامه که کاری است از گروه امور اجتماعی به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی، در ماه مبارک رمضان هر شب ۳۰ دقیقه بامداد با رویکردی ویژه به صورت زنده پخش می شود و بازپخش آن بعد از اذان صبح است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن