ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63201
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۴۷
  • 417 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان: تمام فرودگاه‌ها و بندرهای یمن بازگشایی می‌شود

عربستان: تمام فرودگاه‌ها و بندرهای یمن بازگشایی می‌شود

باشگاه خبرنگاران: نماینده عربستان در سازمان ملل اوایل صبح دوشنبه اعلام کرد این کشور قصد دارد همراه با ائتلاف عربی که در تجاوز به یمن مشارکت داشتند، تمام فرودگاه‌ها و بندرهای یمن، فقیرترین کشور عربی، را بازگشایی کند. در متن بیانیه نماینده عربستان آمده است: گام نخست از این طرح تا ۲۴ ساعت آینده برداشته […]

باشگاه خبرنگاران: نماینده عربستان در سازمان ملل اوایل صبح دوشنبه اعلام کرد این کشور قصد دارد همراه با ائتلاف عربی که در تجاوز به یمن مشارکت داشتند، تمام فرودگاه‌ها و بندرهای یمن، فقیرترین کشور عربی، را بازگشایی کند.

در متن بیانیه نماینده عربستان آمده است: گام نخست از این طرح تا ۲۴ ساعت آینده برداشته می‌شود و تمامی بندرهایتحت کنترل دولت یمن، که از سوی جامعه بین المللی به رسمیت شناخته می‌شود، بازگشایی خواهد شد. این کار با حمایت ائتلاف تحت رهبری عربستان انجام می‌شود.

این بنادر شامل عدن، موکا و موکالا می‌شود.

عربستان سعودی اعلام کرد پس از حمله موشک بالستیک ۴ نوامبر انصارالله به ریاض و نزدیک به فرودگاه بین المللی آن انجام شد، تمام بندرهای یمن را مسدود کردند.

عربستان و آمریکا، ایران را مسئول در اختیار گذاشتن موشک بالستیک به انصارالله یمن معرفی کردند تا از آن علیه ریاض استفاده کند. ادعایی که از سوی انصارالله تکذیب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.