ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63227
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۶
  • 507 بازدید
  • ارسال توسط :
قرارگاه شهید اسکندری 1184 پروژه عمرانی در محلات محروم شیراز اجرا می‌کند

قرارگاه شهید اسکندری 1184 پروژه عمرانی در محلات محروم شیراز اجرا می‌کند

عبدالحمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به آغاز به کار قرارگاه شهید اسکندری در راستای محرومیت‌زدایی اظهارداشت: 15 محله محروم شیراز برای اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و مهندسی انتخاب شدند که در طول 3 سال این فعالیت‌ها انجام می‌شود.  وی با بیان اینکه 1184 پروژه عمرانی برای این […]

عبدالحمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به آغاز به کار قرارگاه شهید اسکندری در راستای محرومیت‌زدایی اظهارداشت: 15 محله محروم شیراز برای اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و مهندسی انتخاب شدند که در طول 3 سال این فعالیت‌ها انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه 1184 پروژه عمرانی برای این مناطق در نظر گرفته شده است، گفت: انتقال آب، فاضلاب، ساخت کارگاه‌های تولیدی، اشتغالزایی، کانون‌های فرهنگی و مذهبی، مجتمع‌های ورزشی و آموزشی بخشی از اقداماتی است که در قالب پروژه‌های عمرانی انجام می‌شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه تامین اعتبار برای انجام این پروژه‌ها به صورت مشارکتی است، افزود: 50 درصد اعتبار لازم را بسیج سازندگی و 50 درصد را باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط تامین کنند. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: تاکنون کمیته امداد و جهاد کشاورزی برای همکاری با بسیج سازندگی اعلام آمادگی کردند و انتظار است که دیگر دستگاه‌ها نیز همکاری کنند تا محرومیت از این مناطق شیراز رخت بربندد. 

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌ها عنوان کرد: 9 میلیارد تومان نیز برای فعالیت‌های غیرعمرانی در نظر گرفته شده که شامل تامین سبد معیشتی، سبد ورزشی، سبد مدارس و غیره است. 

اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح جوادالائمه در استان فارس گفت: این طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در 32 نقطه در 18 شهر استان فارس اجرا می‌شود. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس همچنین از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در 50 نقطه از استان فارس خبر داد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.