ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 63309
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۲۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
ملتی که از مسیر ولایت منحرف شد نابود می‌شود

ملتی که از مسیر ولایت منحرف شد نابود می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از آستارا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری شامگاه دوشنبه در یادواره 166 شهید آستارا اظهار داشت: خدای متعال به پیامبر(ص) می‌فرماید همه عالم را به‌خاطر وجود تو خلق کردم که ثابت می‌کند بقا برای انسان‌ها معنی ندارد و رمز بقای بشریت در مسیر ولایت الهی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از آستارا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری شامگاه دوشنبه در یادواره 166 شهید آستارا اظهار داشت: خدای متعال به پیامبر(ص) می‌فرماید همه عالم را به‌خاطر وجود تو خلق کردم که ثابت می‌کند بقا برای انسان‌ها معنی ندارد و رمز بقای بشریت در مسیر ولایت الهی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پیامبران و امامان آمدند تا مسیر ولایت الهی را برای انسان‌ها نشان دهند افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید حیات پیدا کنید و هرگز نمیرید در مسیر ولایت الهی قدم بگذارید.

وی با بیان اینکه انبیای الهی آمدند تا ما را به‌سوی خداوند دعوت کنند و انسانی که رنگ خدایی گرفت ابدی می‌شود و ماندگار و جاودان می‌ماند اعلام کرد: شهدای ما مسیر را درست شناختند و در این مسیر کوتاه نیامدند.

تسخیری با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر الهی قرار گرفته‌اند تا ابد زنده‌اند خاطرنشان کرد: شهدای والامقام به ما همواره یادآوری می‌کنند که از مسیر ولایت منحرف نشویم و اگر ملتی از مسیر ولایت منحرف شد آن ملت نابود می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه شهیدان راه و منش الهی را برای ما نشان داده‌اند ابراز داشت: در دفاع مقدس شرق و غرب آمدند و پشت صدام ملعون ماندند اما دنیا در برابر سلحشوری و رشادت‌های رزمندگان اسلام به زانو درآمد. 

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدای ما با خداوند معامله کردند و با خلوص نیت جان خود را فدای اسلام کردند خاطرنشان کرد: شهید حججی با رشادت و فداکاری خود شهیدی جهانی شد.

تسخیری با تاکید بر لزوم مطالعه وصایا و آثار باقی مانده از انبیاء و ائمه توسط نسل جوان اظهار داشت: با توسل به ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‌توان خدایی شد و برای همیشه در تاریخ همچون خورشید درخشید.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده که با من معامله کنید و من خدا مشتری جان و مال شما می‌شوم افزود: شهیدان ایران اسلامی با خداوند معامله کردند و با توسل به ایزد منان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند. 

تسخیری با اشاره به اینکه انقلاب ما با این همه تهدیدات بین‌المللی و با گذاشتن تمام گزینه‌ها روی میز استکبار جهانی مثل کوه استوار است گفت: خون شهیدان ایران اسلامی این کشور را سرپا نگه داشته است و تا زمانی که با ولایت باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد. 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تثبیت شده است افزود: رئیس جمهور احمق و نادان  آمریکا باعث شد وحدت بیشتر در ایران ایجاد شود و امروز کشور ما نیاز به وحدت بیشتر دارد و آمریکا دشمن واحد برای تمام جناح ها است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: شیاطین بدانند که ملت ایران اسلامی پای خون شهدا و ولایت ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و با وحدت کلمه و در کنار یکدیگر مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهند زد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.