ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63331
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۵۲
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل مجددا ائتلاف عربی را به پایان کامل محاصره یمن دعوت کرد

سازمان ملل مجددا ائتلاف عربی را به پایان کامل محاصره یمن دعوت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از القدس العربی، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل در سخنانی خاطرنشان کرد: سازمان‌های انسانی نیازمند این هستند که به تمامی بندر ها و فرودگاه‌ها دسترسی کامل داشته باشند. وی افزود این امری مبرم است و شمارش معکوس آغاز شده است. این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از القدس العربی، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل در سخنانی خاطرنشان کرد: سازمان‌های انسانی نیازمند این هستند که به تمامی بندر ها و فرودگاه‌ها دسترسی کامل داشته باشند.

وی افزود این امری مبرم است و شمارش معکوس آغاز شده است.

این مقام سازمان ملل خاطرنشان کرد، فقط ۱۱ روز تا قبل از پایان ذخیره برنج باقی مانده است و تا ۹۷ روز دیگر نیز ذخیره گندم پایان می یابد، تا ظرف ۲۰ روز دیگر گازوئیل در شمال وجود نخواهد داشت و در طی ۱۰ روز دیگر نیز سوخت در این منطقه پایان خواهد یافت و قیمت‌ها نیز به صورت گسترده افزایش پیدا می‌کند.

دوجاریک گفت، از پیامدهای محاصره افت وضعیت درمانی است، تمامی ساکنان یمن به واردات مواد غذایی و سوخت و دارو متکی هستند، بیش از ۱۳ میلیون یمنی یعنی بیش از دو سوم ساکنان در وضعیت کمبود تغذیه به سر می‌برند.

از سوی دیگر، عبدالله المعلمی، نماینده عربستان در سازمان ملل در کنفرانس خبری در روز دوشنبه گفت: زمانی که ما از تقویت تدابیر نظارتی بر محموله‌ها رضایت حاصل کنیم تمامی بندرها و فرودگاه‌ها مجدداً گشوده خواهند شد.

وی ادعا کرد: تدابیر نظارتی شامل کشتی‌های کوچک و متوسط نیست بلکه ما تدابیر خود را برای ممانعت از هر گونه اخلال در انتقال کمک‌های بشردوستانه به ملت یمن بیشتر کرده‌ایم!

المعلمی خواستار اعزام ناظران بین‌المللی به بنادری شد که تحت نفوذ انصارالله هستند.

وی ادامه داد: ما باید سازوکار جدیدی برای تفتیش در الحدیده برای ممانعت از قاچاق سلاح در نظر بگیریم.

وی افزود: گام بعدی ظرف ۲۴ ساعت اتخاذ خواهد شد و شامل گشودن بنادر عدن، المکلا و المخاء است و این گام‌های اولیه که ائتلاف اتخاذ خواهد کرد رنج انسانی مردم یمن را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.